Παν. Πρωτάθλημα Αναβάσεων: 34η Ανάβαση Πορταριάς

Με πρωταγωνιστές τους Μ. Ευθυμίου, Α. Βιδούρη και Λ.Κύρκο αλλά και με τη «μάχη» των ενστάσεων, για τους Λ. Κύρκο και Μ. Ηλιόπουλο, συνεχίστηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.

Παν. Πρωτάθλημα Αναβάσεων: 34η Ανάβαση Πορταριάς
2'

O καιρός παρέμεινε καλοκαιρινός και οι οργάνωτές, οι αγωνιζόμενοι (108 συμμετέχοντες) και οι χιλιάδες θεατές θαύμασαν τους Μ. Ευθυμίου, Α. Βιδούρη και Λ.Κύρκο να «γράφουν» τους πρώτους χρόνους στην ανάβαση της Πορταριάς. Οι μάχες που δόθηκαν σε όλες τις κατηγορίες ήταν συγκλονιστικές, ενώ τα αποτελέσματα των περισσοτέρων κλάσεων κρίθηκαν στα δέκατα του δευτερολέπτου.

Στην Ομάδα Α νικητής αναδείχθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC). Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Γιώργος Καϊτατζής με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτος ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC). Η μεγαλύτερη μάχη της ημέρας ήταν αυτή μεταξύ των Γιάννη Ζάγαρη (Peugeot 106 S16) και Βαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106 S16) που μοιράστηκαν τις πρωτιές στα σκέλη και τελικά τερμάτισαν με διαφορά μικρότερη του δευτερολέπτου στις πρώτες δύο θέσεις της Ομάδας Α έως 2000 κ.εκ. Νικητής ήταν ο Ζάγαρης.

Στην Ομάδα Ν ο Απόστολος Βιδούρης (Mitsubishi EVO IX) πήρε τη νίκη ενώ ακολούθησαν οι Ιωάννης Ποτουρίδης (Subaru 555) και Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16). Άτυχος του αγώνα ήταν ο Κώστας Κάκος (Mitsubishi EVO VIII), ο οποίος ενώ στο πρώτος σκέλος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, στην εκκίνηση του 2ου σκέλους «έκοψε» δύο ημιαξόνια του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Στην Ομάδα Ε προσωρινός νικητής είναι ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) με δεύτερο το Μάριο Ηλιόπουλο και τρίτο τον Παναγιώτη Λιώρη (και οι τρεις με ίδιο αυτοκίνητο). Ο λόγος που ο νικητής χαρακτηρίζεται «προσωρινός» είναι γιατί εκκρεμεί ένσταση του Ηλιόπουλου έναντι του νικητή για τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Τα θέματα αφορούν: το βάρος, τη διάμετρο του στομίου εισαγωγής του turbo, τη χωρητικότητα του κινητήρα (κυβισμός) και το καύσιμο.

Μετά το τέλος του αγώνα οι τεχνικοί έφοροι έλεγξαν το αυτοκίνητο για το βάρος και το στόμιο εισαγωγής, τομείς στους οποίους το Escort του Κύρκου βρέθηκε σύννομο με τους κανονισμούς, ενώ για κυβισμό και καύσιμα οι σχετικοί έλεγχοι θα γίνουν στην Αθήνα.

Τέλος στην κατηγορία FS/A ο Παναγιώτης Καμπύλης (AUDI A4 STW) ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του podium, ενώ στην FS/T πρώτος ήταν ο Κώστας Πατσουρέας (MITSUBISHI EVO ΙΧ).

Φωτογραφίες: PhotoRallyPress.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή