Ducati: Η Scrambler είναι εδώ σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις
Η Ducati παρουσίασε το πολυαναμενόμενο Scrambler, όχι σε μία αλλά σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.
Την μόδα των custom μοτοσυκλετών με την δυνατότητα εξατομίκευσης και εμφάνισης ανάλογα με το γούστο του αγοραστή, ακολουθεί η Ducati με το νέο Scrambler.
Με έμφαση στο ρετρό look το Scrambler θα κυκλοφορήσει σε τέσσερις διαφορετικές ρετρό εκδόσεις: Classic, Full Throttle, Urban Enduro και Icon. Κάθε ένα μοντέλο διαφέρει οπτικά από το άλλο, διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά του πλαισίου, του κινητήρα, των αναρτήσεων αλλά και των φρένων. Οι τροχοί κρατούν την ίδια διάσταση, αλλάζουν όμως από ακτινωτοί σε χυτοί αλουμινένιοι με δέκα ακτίνες, στα δύο από τα τέσσερα μοντέλα.
Το ρεζερβουάρ είναι κλασικής σχεδίασης, υπάρχει ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα διαμέτρου 41mm και μονό αμορτισέρ πίσω, της Kayaba.
Ο κινητήρας παραμένει αυτός του Ducati Monster 796 κ.εκ., δικύλινδρος, αερόψυκτος, απόδοσης 75 ίππων . Οι εκδόσεις Full Throttle, Classic και Urban Enduro Θα είναι ετοιμοπαράδοτες, ενώ η Icon, θα μπορεί να χρησιμεύσει ως βάση μετατροπής.Το νέο Scrambler αναμένεται να κοστίζει περίπου στα 8.000 € στην Ευρώπη.
Urban Enduro
Ψηλό μπροστινό φτερό, σήτα στο φανάρι, ακτινωτοί τροχοί και μεγάλο τιμόνι είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της έκδοσης Urban Enduro. Ο χρωματισμός wild green, το διαφορετικό λογότυπο στο ρεζερβουάρ, η καφέ σέλα και τα προστατευτικά των καλαμιών συμπληρώνουν την εικόνα.
Full Throttle
Η έκδοση Full Throttle είναι επηρεασμένη από τους αγώνες flat-track των Η.Π.Α. Εδώ το ρεζερβουάρ βαμμένο σε χρώμα «Deep Black» σύμφωνα με την Ducati και έχει πάνω του ένα διαφορετικό λογότυπο. Ξεχωρίζει η εξάτμιση της Termignoni κατάλληλη για χρήση δρόμου.
Classic
Classic είναι αυτή που πλησιάζει περισσότερο στην έκδοση του 1968, η οποία έδωσε το όνομά της στη σειρά των μοντέλων. Έχει μεταλλικά φτερά, ακτινωτούς τροχούς και το παλιό κλασικό λογότυπο στο ρεζερβουάρ. Επίσης, έχει διαφορετικά σχέδια στο ρεζερβουάρ αλλά και καφέ σέλα.