Παν.Πρωτ.Ταχ. Μοτοσυκλετών: Επιτυχία από τον Λ.Πίπο

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Πίππος στα Μέγαρα με την Ducati Panigale της KOSMOCAR EKO Ducati Team.

Παν.Πρωτ.Ταχ. Μοτοσυκλετών: Επιτυχία από τον Λ.Πίπο
2'

Ο Πρωταθλητής Λευτέρης Πίππος (Ducati Panigale 1199), ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του podium, στον τέταρτο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών, που έγινε στην πίστα των Μεγάρων. Ο Πίππος με εκρηκτική εκκίνηση από τη δεύτερη σειρά της κορυφαίας κατηγορίας Superstock, έστριψε πρώτος και διατήρησε την πρωτοπορία του αγώνα για 10 γύρους, παρά την πίεση αρχικά του Συνιώρη και μετά του Γκιζίνου που πέρασε μπροστά και τελικά κέρδισε τον αγώνα.

Ο οδηγός της 1199 «έγραψε» τον πολύ καλό χρόνο 58.236 που αποτελεί προσωπικό του ρεκόρ, αλλά λίγο αργότερα αντιμετώπισε πρόβλημα φυσικής κατάστασης με τον τραυματισμένο του ώμο, που δεν τον άφησε να έχει τη διάρκεια που θα ήθελε. Σε συνδυασμό όμως με την πτώση του Συνιώρη μείωσε σημαντικά τη διαφορά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος που τώρα ανέρχεται στους 17 βαθμούς, 82 έναντι 65 και έτσι όλα θα κριθούν στον διπλό τελευταίο αγώνα της χρονιάς στις Σέρρες, στα τέλη Οκτωβρίου.

Από την πλευρά του ο Γιώργος Παπασταύρου έκανε μια μέτρια εκκίνηση και βρέθηκε να παλεύει για την πέμπτη θέση του αγώνα, έχοντας πετύχει τον τέταρτο ταχύτερο γύρο. Μετά από μια έξοδο που είχε στο φρενάρισμα στο τέλος της μεγάλης ευθείας της πίστας, αντιμετώπισε προβλήματα πρόσφυσης στον πίσω τροχό και σταδιακά υποχώρησε στην 11η θέση.

« Έκανα μια πολύ καλή εκκίνηση και οδήγησα καλά στο ξεκίνημα του αγώνα. Με την ομάδα μου βρήκαμε τις σωστές ρυθμίσεις στην Panigale 1199 και οι χρόνοι μας ήταν πολύ καλοί» δήλωσε ο Λ. Πίπος και πρόσθεσε: «Όμως σχετικά νωρίς η επιβράδυνση κούρασε τον ώμο μου, που χρειάζεται εγχείρηση για να επανέλθει πλήρως, μετά από ένα πρόσφατο τραυματισμό μου. Ευτυχώς όταν πέρασε μπροστά ο Άρης (Γκιζίνος) είχα αρκετή διαφορά από τον τρίτο και έτσι κράτησα άνετα την δεύτερη θέση. Σε συνδυασμό με την πτώση του Σάκη (Συνιώρη), όλα θα κριθούν στις Σέρρες, σε μια πίστα που δεν είναι τόσο κουραστική και μάλιστα ταιριάζει περισσότερο στην μοτοσυκλέτα μας, αφού είναι αρκετά ανοιχτή και θα επιτρέψει στην Panigale να βγάλει την δύναμη που διαθέτει»

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή