F1 Grand Prix Ρωσίας: Η πρώτη της Ρωσίας

Με τη σκέψη όλων στον Jules Bianchi το πρώτο Ρωσικό Grand Prix στην πίστα του Sochi, περνά σε δεύτερη μοίρα.

Το Sochi Autodrom είναι κατασκευασμένο μέσα στο Ολυμπιακό Πάρκο που δημιουργήθηκε για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες του 2014, είναι δημιούργημα του Hermann Tilke και κόστισε 154 εκατομμύρια ευρώ. Το μήκος της διαδρομής είναι 5.853 μέτρα και αποτελείται από 19 στροφές, από τις οποίες οι οδηγοί θα πρέπει να περάσουν 53 φορές την Κυριακή του αγώνα.

Είναι η τρίτη μεγαλύτερη διαδρομή στο φετινό ημερολόγιο και παρουσιάζει κάποιες προκλήσεις, όπως οι αριστερές στροφές 3-4-5 που περνάει δίπλα από την πλατεία μεταλλίων.

Δεδομένα από παλαιότερους αγώνες δεν υπάρχουν έτσι πλεονέκτημα θα έχουν όσες ομάδες διαθέτουν κορυφαίο προσομοιωτή και οδηγούς ο οποίοι προσαρμόζονται γρήγορα.Από τη χάραξη της πίστας δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλά σημεία για προσπέρασμα, με εξαίρεση τη στροφή 2 και την 14.

Οι προσομοιώσεις της Pirelli την οδήγησαν στην επιλογή της μέσης (λευκό χρώμα) και της μαλακής (κίτρινο χρώμα) γόμας. Σύμφωνα με τον Paul Hembery, η τριπλή αριστερή στροφή 3-4-5 θα αποτελέσει πρόκληση για το εμπρός δεξιά ελαστικό, παρότι οι δεξιές στροφές είναι διπλάσιες από τις αριστερές. Οι επιτόπου μετρήσεις της Pirelli έδειξαν χαμηλή τριβή ασφάλτου, ενώ και οι δυνάμεις που δέχονται συνολικά τα ελαστικά, θα είναι μέσης δυναμικής. Για τη στρατηγική, στόχος των Ιταλών είναι να μπορούν να επιλέξουν οι ομάδες ανάμεσα σε 2 και 3 pit-stop.