6ο Olympic Classic Tour Rally: Mάχη δευτερολέπτων στο Μαραθώνα
Ο διεθνής αγώνας Regularity Rally. εκκίνησε την Παρασκευή 10/10 από την αφετηρία του κλασσικού Μαραθωνίου δρόμου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 12/10 το απόγευμα στο γραφικό λιμάνι της Νέας Μάκρης.
Πλήθος φίλων των ιστορικών αυτοκινήτων χειροκρότησαν όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα, ενώ ο Δήμαρχος Μαραθώνα κ. Ηλίας Ψινάκης, έδωσε τη δική του ξεχωριστή «showbiz» πινελιά σε μια διοργάνωση που δεν αποτελεί μια απλή αγωνιστική εκδήλωση, αλλά ένα διεθνές πολιτιστικό γεγονός που τιμά και διαφημίζει τη χώρα μας σε όλη την Ευρώπη.
«Θα το ξανακάνουμε, και μάλιστα ακόμη καλύτερο», υποσχέθηκε ο Δήμαρχος, ευχαριστώντας όλα τα στελέχη της διοργάνωσης, όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Χρήστο Αποστολίδη.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά το νυχτερινό «βάπτισμα του πυρός» της Παρασκευής που περιελάμβανε μία Ειδική Διαδρομή με τρεις χρονομετρήσεις, τα πληρώματα διαγωνίστηκαν το Σάββατο και την Κυριακή σε μια δύσκολη και επίπονη για άνθρωπο και μηχανές διαδρομή συνολικού μήκους 500 χιλιομέτρων που περιελάμβανε 33 χρονομετρήσεις (!), σε όλο σχεδόν το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Βορειοανατολικής Αττικής, καθώς και κάποια τμήματα της Βοιωτίας και της Εύβοιας.
Από το πρωί του 2ου Σκέλους του αγώνα οι πολύπειροι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911, 1965) κατάφεραν να αναρριχηθούν στην πρώτη θέση της κατάταξης. Οδηγώντας με τη γνωστή τους σταθερότητα και με ελάχιστα λάθη κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στη πρώτη θέση, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Φαίνεται πως φέτος είναι η χρονιά τους, αφού ήταν οι ίδιοι που πριν λίγους μήνες θριάμβευσαν και στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Στη δεύτερη θέση του podium ανέβηκαν οι Ιταλοί Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (VW Beetle Cabrio, 1970), οι οποίοι βρίσκονται μια ανάσα από το Ευρωπαϊκό Τίτλο της FIA «Trophy for Historic Regularity Rallies», θεσμό στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Olympic Classic Tour Rally.
Οι συνήθεις …ύποπτοι, Γιώργος Δελαπόρτας - Δημοσθένης Παπαγιαννόπουλος (Alfa Romeo GTV 2000, 1973), οι άνθρωποι δηλαδή που μαζί με τους Marcattilj - Giammarino και Κατσαούνη – Μανσόλα, πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο, ολοκλήρωσαν τις θέσεις του podium.
Με ελάχιστες διαφορές –μια ακόμη ένδειξη του αδυσώπητου συναγωνισμού- την εξάδα συμπληρώνουν οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini, 1978), Θόδωρος Χαδιώς – Γιώργος Κίκιζας (Porsche 911 Carrera RS, 1972) και Γιώργος Ντανάκας – Δημήτρης Καραδήμας (Porsche 911 E Targa, 1973).