PIAGGIO: Νέο MP3 300 LT ABS

Το νέο Piaggio MP3 LT είναι διαθέσιμο και με κινητήρα 300 κ.εκ, διατηρώντας την ποιότητα του bestseller σκούτερ με τρεις τροχούς, στην αγορά (με 150.000 πωλήσεις).

Με χαρακτηριστικά την: Ευελιξία, χαμηλό βάρος και ευκολία στην οδήγηση, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα 300 κ.εκ. απόλυτη ασφάλεια, χάρη στα συστήματα abs και asr, μεγάλη άνεση για οδηγό και συνεπιβάτη, ανανεωμένο και μοναδικό στιλ.

Το Piaggio MP3 LT ABS(με τιμή 7600€) οδηγείται με δίπλωμα οδήγησης αυτοκίνητου, εφόσον αυτό έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013.

Το 2006 η Piaggio, προβλέποντας το μέλλον, επινόησε μία νέα μορφή μετακίνησης. Με το Mp3 η Piaggio μετέφρασε με τρόπο εντελώς καινοτόμο τον παλμό της αστικής μετακίνησης. Το Piaggio Mp3 είναι το πρώτο σκούτερ με τρεις τροχούς στον κόσμο, μία απάντηση στην ανάγκη για οχήματα εύκολα στη χρήση και ταυτόχρονα εξαιρετικά ασφαλή για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.

Χάρη στους δύο μπροστινούς τροχούς και το αποκλειστικό πατενταρισμένο σύστημα αναρτήσεων που τους ενώνει, επιτυγχάνεται ο συνδυασμός ασφάλειας ενός αυτοκινήτου με την πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης του σκούτερ, αλλά και τη διασκέδαση που υπόσχεται η δυναμική οδήγηση μίας μοτοσυκλέτας σε στροφές.

Να γιατί το Piaggio Mp3 ανταποκρίνεται σε μία πραγματικά παγκόσμια ζήτηση: από τον αυτοκινητιστή που αναζητά πρακτική αλλά ασφαλή εναλλακτική, έως το μοτοσυκλετιστή που είναι σε θέση να εκτιμήσει τα πλεονεκτήματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος που έχει δημιουργήσει ένα νέο τμήμα στην αγορά, στο οποίο κατέχει ηγετική θέση.

Μετά τη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Mp3, όπως επιβεβαιώνουν τα 150.000 οχήματα που έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, η Piaggio παρουσιάζει τη νέα γκάμα του σκούτερ με τρεις τροχούς.

Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του MΡ3 των 500 κ.εκ., διατίθεται στην αγορά και η έκδοση 300, προσανατολισμένη στη γρήγορη και ευέλικτη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον. Έτσι το νέο Piaggio Mp 3 είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο κυβισμούς, με δύο εκδόσεις ανά κυβισμό – Sport και Business – παρουσιάζοντας μία ολοκληρωμένη οικογένεια οχημάτων με τρεις τροχούς.

Η έκδοση 300, θα διατηρήσει όλα τα αισθητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του εξολοκλήρου ανανεωμένου Piaggio MΡ3, που το τοποθετούν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα εξαιρετικών επιδόσεων και μειωμένων καταναλώσεων. Ο κινητήρας 300 κ.εκ. 4χρονος, 4 βάλβιδος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, υγρόψυκτος, αποδίδει ισχύ 23 ίππων στις 7.250 στροφές. Αυτές οι επιδόσεις μεταφράζονται σε άμεση επιτάχυνση στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη αλλά και σε μέγιστη ταχύτητα κατάλληλη για άνετη κίνηση σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους.

«Γεννημένο» από το MΡ3 500, το πλαίσιο του Mp3, επανασχεδιάστηκε με διπλό στόχο: Αφενός την επίτευξη άριστου επιπέδου σταθερότητας και ακρίβειας στην οδήγηση και αφετέρου τη διεύρυνση της χρήσης του οχήματος.

Η σέλα έχει αποκτήσει μεγαλύτερες διαστάσεις: επίπεδη και άνετη για δύο, ενώ καλύτερη είναι και η εργονομία σε ό,τι αφορά τη θέση ποδιών του οδηγού. Το νέο τρίγωνο τιμόνι-σέλα-δάπεδο είναι μεγαλύτερο, με αποτέλεσμα πιο εύκολη οδήγηση και απόλυτος έλεγχος του οχήματος. Κερδισμένος βέβαια δεν είναι μόνο ο οδηγός. Ως πραγματική εναλλακτική στο αυτοκίνητο, η νέα γενιά Piaggio Mp3 προσφέρει στο συνεπιβάτη ακόμα μεγαλύτερη άνεση: μεγαλύτερος χώρος, πιο άνετη θέση και νέα βολικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Ο μεγάλος φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα, με παροχή ρεύματος 12 V και ειδική επένδυση, έχει επανασχεδιαστεί για περισσότερες χρήσεις.

Χάρη στο σχεδόν ορθογώνιο σχήμα του, χωρίς επίπεδα ή διαχωριστικά ώστε να είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη ή μία τσάντα laptop. Η σέλα ανοίγει ηλεκτρικά και διαθέτει αμορτισέρ για πιο ομαλό και ασφαλές άνοιγμα. Η επίπεδη και εκλεπτυσμένη ουρά διευκολύνει την τοποθέτηση και χρήση βαλίτσας (περιλαμβάνεται στην πλούσια γκάμα αποκλειστικών αξεσουάρ), η οποία αυξάνει περαιτέρω την ήδη εντυπωσιακή ικανότητα φόρτωσης.

Το νέο Piaggio Mp3 είναι το πρώτο τρίτροχο σκούτερ που διατίθεται με σύστημα πέδησης ABS με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (AccelerationSlipRegulation).

Το σύστημα ASR είναι ένας ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης που ρυθμίζει το συντελεστή ολίσθησης του πίσω τροχού. Το ASR, που μπορεί εύκολα να απενεργοποιηθεί, συμβάλλει στην πρόληψη της απώλειας ελέγχου σε γλιστερή ή βρεγμένη άσφαλτο, σε ανώμαλο έδαφος ή σε χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες και διασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση του πίσω ελαστικού σε όλες τις συνθήκες.

Το σύστημα ABS εγγυάται μέγιστα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα και διατηρώντας πάντα τον έλεγχο του οχήματος. Αναπτυγμένο ειδικά για το Piaggio Mp3, φέρει μία κεντρική μονάδα Continental με τρία κανάλια που συμβάλει στην ξεχωριστή διαχείριση της συμπεριφοράς κάθε τροχού προσαρμόζοντας τη δύναμη πέδησης μόνο του τροχού (ή των τροχών) στον οποίο ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης.

Μεγαλύτερη ασφάλεια και βελτιωμένη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου επιτυγχάνεται και χάρη στη μεγαλύτερη διάμετρο των μπροστινών τροχών (από 12 σε 13 ίντσες).

Η επιτυχία του PiaggioMp3 οφείλεται στην αποκλειστική τεχνολογία Piaggio των δύο μπροστινών ανεξάρτητων και με δυνατότητα κλίσης τροχών, που διευθύνονται από την πρωτοποριακή ανάρτηση με τετραπλή άρθρωση.

Η κανονική κίνηση επανέρχεται ανοίγοντας το γκάζι ή πιέζοντας το διακόπτη στο τιμόνι. Ακόμα μεγαλύτερη άνεση, αφού ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να μην κατεβάζει τα πόδια σε κάθε στάση αλλά και να παρκάρει παντού χωρίς κόπο.

Το νέο Piaggio Mp3 έχει ανανεωθεί ριζικά στον τομέα της αισθητικής, και είναι τώρα πιο σύγχρονο και κομψό με υψηλό επίπεδο ποιότητας.

Η μπροστινή μάσκα παραπέμπει στο αρχικό μοντέλο, αλλά με εντελώς ανανεωμένες φόρμες. Το νέο φιμέ παρμπρίζ είναι πιο προστατευτικό και με ρυθμιζόμενο ύψος σε τρεις θέσεις. Το νέο φωτιστικό σώμα αποτελείται από φώτα ημέρας με 7 LED υψηλής απόδοσης και χαρίζει πιο μοντέρνα όψη στο σκούτερ. Οι ζάντες έχουν νέο κομψό σχεδιασμό με πέντε διπλές ακτίνες.

Το τιμόνι είναι εντελώς νέο, όπως και ο πλήρης και σύγχρονος πίνακας οργάνων, που αποτελείται από δύο κλασικά κυκλικά πάνελ και από μία πολυχρηστική ψηφιακή οθόνη. Το κάδρο συμπληρώνεται με το ρολόι, το δείκτη διπλής χαρτογράφησης, το μερικό και ολικό χιλιομετρητή και το δείκτη τάσης μπαταρίας. Οι 11 λυχνίες στον πίνακα οργάνων δείχνουν τις λειτουργίες των προβολέων, φλας, ρεζέρβας, πίεσης λαδιού, προειδοποίηση (injection), immobilizer, ABS, ASR και τέσσερις λυχνίες ανάγκης. Στο κεντρικό μέρος ακριβώς κάτω από την οθόνη, βρίσκεται μία δεύτερη σειρά τεσσάρων λυχνιών που αντιπροσωπεύουν: προειδοποίηση συστήματος ελέγχου κύλισης, ένδειξη διακοπής λειτουργίας κινητήρα, κλείδωμα κύλισης και λειτουργία χειρόφρενου. Κάτω από το τιμόνι βρίσκονται οι διακόπτες για το άνοιγμα της σέλας και την απενεργοποίηση του ASR.

Εντελώς νέα είναι η κεντρική ζώνη του τούνελ και το ταμπλό, που τώρα υιοθετεί δύο αντικραδασμικά ένθετα στο χρώμα της σέλας, ακριβώς μπροστά από τα γόνατα του οδηγού. Υπάρχει επίσης πρακτικός γάντζος για μεταφορά τσάντας. Ο αποθηκευτικός χώρος πάνω από τον πίνακα οργάνων κλείνει με πορτάκι και διαθέτει θύρα usb, για φόρτιση κινητού τηλεφώνου και άλλων συσκευών.

Το πίσω μέρος διαφέρει σημαντικά από το προηγούμενο μοντέλο, υιοθετώντας ένα εντελώς νέο σώμα. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η τελευταία γενιά Piaggio GT σκούτερ. Η ουρά είναι πιο κομψή και δυναμική, υπογραμμίζοντας τη σπορ διάθεση που πάντα χαρακτήριζε το PiaggioMp3, χάρη στο μοναδικό κράτημα στο δρόμο και την ικανότητα πλαγιάσματος. Ακόμα πιο προσεγμένες είναι οι επιφάνειες στις οποίες τώρα αντανακλάται το φως, τελειοποιώντας τη συνολική αισθητική του οχήματος. Ακόμα και τα φώτα φρένων και θέσης στη ουρά είναι τεχνολογίας LED. Η πίσω σχάρα και η χειρολαβή συνεπιβάτη αλουμινίου συμπληρώνουν την γραμμή της νέας εξαιρετικά άνετης σέλας.

Το νέο Piaggio Mp3 300 ABS θα είναι σύντομα διαθέσιμο στα σημεία πώλησης Piaggio, στις παρακάτω εκδόσεις:

Mp3 300 Sport LT: 7.200 €

Mp3 300 Sport LT ABS: 7.600 €

Mp3 300 Business LT: 7.200 €

Mp3 300 Business LT ABS:7.600 €