MV Agusta: Brutale 800 Dragster RR όνομα και πράγμα
Μία μοτοσυκλέτα, η οποία δικαιώνει το όνομά της. Η πιο... άγρια έκδοση της MV Agusta Brutale Dragster είναι η RR. Με 140 ίππους και επιθετική εμφάνιση, είναι πράγματι Brutale
Αυτή τη φορά η MV Agusta, θέλησε να πει τα πράγματα με το όνομά τους: Πήρε το Brutale Dragster και το έκανε πολύ άγριο. Ανέβασε την απόδοση του στους 140 ίππους (στις 13.200 σ.α.λ.) και δημιούργησε το δυνατότερο τρικύλινδρο 800σάρι, με την αναλογία κιλό ανά ίππο να φτάνει στο 1,19 κιλά.
Για να πετύχουν αυτά τα νούμερα οι Ιταλοί μηχανικοί, άλλαξαν το σύστημα διαχείρισης καυσίμου που πλέον έχει δύο μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, έκαναν αλλαγές στο εσωτερικό τμήμα του ρεζερβουάρ για να χωράει το μεγαλύτερο φιλτροκούτι, ενώ τοποθέτησαν και διαφορετική εξάτμιση.
Η νέα μοτοσυκλέτα που είναι βασισμένη στο Brutale Dragster 800 διαφοροποιείται οπτικά από τους ακτινωτούς τροχούς της Kineo, με τις ακτίνες να πιάνουν στο έξω τμήμα των στεφανιών, και να φιλοξενούν τα ελαστικά της Pirelli Diablo Rosso σε διάσταση 200 για πίσω.
Διαφορετικοί είναι οι χρωματισμοί, ίδια τα ηλεκτρονικά καλούδια που συναντάμε στην απλή έκδοση Brutale Dragster, με έξτρα τον μηχανισμό εκκίνησης launch control.
Θα διαθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα MVICS - Motor&Vehicle Integrated Control, το οποίο αναλαμβάνει τον έλεγχο του κινητήρα, του συστήματος ψεκασμού της Mikuni, το γκάζι Ride by Wire, και επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει την απόδοση μέσω τεσσάρων διαφορετικών ρυθμίσεων.
Οι τρεις είναι προεγκατεστημένες και ονομάζονται Sport, Normal, Rain, ενώ η τέταρτη παραμένει στην διάθεση του αναβάτη ώστε να ρυθμίσει ανάλογα την περιοχή στροφών που θα επεμβαίνει ο κόφτης, την απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, την ευαισθησία του γκαζιού, την διάθεση της ροπής, το φρένο του κινητήρα. Επίσης, το σύστημα Traction Control θα ρυθμίζει σε οκτώ θέσεις την πρόσφυση, ενώ θα απενεργοποιείται αν το θελήσει ο αναβάτης.
Το RR χρησιμοποιεί επιπρόσθετα και μηχανισμό γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, Quick Shifter, αλλά και μονόδρομο συμπλέκτη για τα κατεβάσματα.
Οι αναρτήσεις που χρησιμοποιεί είναι της Marzocchi στο μπροστινό μέρος με ανεστραμμένο σύστημα διαμέτρου 43 χιλιοστών το οποίο έχει επεξεργασία DLC - Diamond Like Carbon στα εσωτερικά καλάμια, αλλά και ρυθμιζόμενο stabilizater της CRC . Το αμορτισέρ είναι της Sachs και είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός και 220 χιλιοστών (πίσω), με δαγκάνες τεσσάρων και δύο εμβόλων αντίστοιχα.
Στο Dragster RR, θα δούμε και το νέο σύστημα RLM – Rear Wheel Lift-Up Mitigation (το οποίο ανασηκώνει τον πίσω τροχό.
Η νέα Brutale Dragster παράγεται σε κόκκινο - λευκό μεταλλικό, ή σε κόκκινο – carbon μεταλλικό, με λευκά ή μαύρα στεφάνια τροχών. Η τιμή του στην Ιταλία αναμένεται στα 16.290€ (ευρώ)