Παν.Πρωτ. Αναβάσεων: Η επιστροφή των θεατών
Οι θεατές κατέκλισαν τη διαδρομή των 4,2 χιλιομέτρων, που φιλοξένησε τον 6ο και τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Η αγωνιστικότητα των οδηγών βοηθήθηκε και από το γεγονός ότι δεν υπήρξαν μεγάλες διακοπές, αφού οι λίγες εγκαταλείψεις αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξει χρονική «κοιλιά» στον αγώνα.
Πόλος έλξης για τους θεατές, υπήρξε ο συνδυασμός του Nikolay Zlatkov με το εντυπωσιακό σε ήχο και επιδόσεις Audi Quattro S1, που βρέθηκε στην Ανάβαση χάρη προσκαλεσμένος της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl και φυσικά του ΑΣΣΟΑΑ.
Ο Βούλγαρος οδηγός αντάμειψε και με το παραπάνω τους θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή, εντυπωσιάζοντας με την οδήγηση του πολύ δυνατού αυτοκινήτου, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο σκέλη και τελικά, τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Formula Saloon.
Πέραν όμως του συνδυασμού από τη Βουλγαρία, που ήταν η ατραξιόν του αγώνα, θέαμα προσέφεραν ακόμη, οι 86 Έλληνες οδηγοί που έλαβαν μέρος. Τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC, EE/12T), που με το Ford Escort WRC ήταν ταχύτατος και επικράτησε στην κατηγορία Ε.
Υπενθυμίζουμε, πως στις αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη κατηγοριών και κλάσεων και για αυτό, τα αποτελέσματα αναλύονται με αυτόν τον τρόπο. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC, EE/12T), που ακολούθησε σε επίπεδο χρόνων τον Μάριο Ηλιόπουλο στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι.
Για μία ακόμη φορά τα αποτελέσματα του αγώνα είναι προσωρινά, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση προς τον Λεωνίδα Κύρκο σχετικά με τα καύσιμα και τον κυβισμό του Escort του δεύτερου, με τα αποτελέσματά της να αναμένονται, για να προκύψουν και τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα. Δυστυχώς η κακή εικόνα συνεχίζει να υπάρχει...
Στην κατηγορία Α, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC, EA/8), που επικράτησε του Γιώργου Κωνσταντακόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A/8). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport, EA/7), ο οποίος κέρδισε την κατηγορία Α έως 2 λίτρα. Τον νικητή της κατηγορίας, ακολούθησε ο Βασίλης Ζάχος (Citroen C2 R2, A/6) που επέστρεψε σε αγώνα ανάβασης μετά από καιρό, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, EA/6).
Στην κατηγορία Ν, ταχύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4), που δεν είχε ουσιαστικά αντίπαλο, αφού τον ακολούθησαν ο νικητής της Κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS, N/2) και ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16, EN/2), αμφότεροι με δικίνητα αυτοκίνητα 1600 κ.εκ. Το βάθρο της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, συμπλήρωσε ο νεαρός Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16, EN/2).
Επιστρέφοντας στην κατηγορία Ε και πιο συγκεκριμένα στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO 2, EE/10), που επικράτησε του Κωνσταντίνου Ψιλιώτη (Ford Escort MK II, EE/11), ενώ την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο πολύπειρος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MK II, EE/11).
Ολοκληρώνοντας με την γενική κατάταξη της κατηγορίας Ε, την τριάδα πίσω από τους Ηλιόπουλο και Κύρκο, στους οποίους αναφερθήκαμε παραπάνω, συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC, EE/12Τ).
Το δικό τους τόνο όμως, έδωσαν και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων «Βαγγέλης Παλαπανίδης». Στην κατηγορία 2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2/C3), ο οποίος σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ενώ τον ακολούθησαν οι Γιώργος Καρράς (BMW 2002, 2/C3) και Μιχάλης Σταυρινός (Ford Escort RS 1600, 2/C3).
Ακόμη, στην κατηγορία 3 ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS2000, 3/D3), εμπρός από τους Tim Davies (Ford Escort RS, 3/D3) και Δημήτρη Οικονόμου (VW Golf I GTi, 3/D2).
Την αγωνιστική δράση του αγώνα, ολοκλήρωσαν οι συμμετέχοντες της Formula Saloon, στην οποία συμπεριλαμβανόταν και η συμμετοχή του Nikolay Zlatkov με το Audi Quattro S1. Στη Formula Saloon Turbo λοιπόν, πίσω από το Βούλγαρο οδηγό τερμάτισε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3). Σημαντικότερη εγκατάλειψη, ήταν αυτή του Νικόλα Περατινού, ο οποίος προδόθηκε από το Ford Escort που οδηγούσε, στο πρώτο ανέβασμα. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, επικράτησε ο Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4 STW, 4:25.92)
Νικητές κλάσεων-Χρόνος:
2/C3: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) - 4:51.35
3/D2: Δημήτρης Οικονόμου (VW Golf I GTI) - 5:32.59
3/D3: Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS 2000) - 5:13.17
Gr5: Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (BMW E21 323i) - 5:40.49
ΕΝ/1: Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 Rallye) - 5:42.22
N/2-EN/2: Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS) - 5:04.32
N/3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Opel Astra) - 5:15.39
ΕΑ/5: Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 Rallye) - 5:09.84
Α/6-ΕΑ/6: Βασίλης Ζάχος (Citroen C2 R2) - 4:55.10
A/7-EA/7: Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) - 4:54.05
A/8-EA/8: Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC) - 4:46.88
EE/10: Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO2) - 4:45.72
EE/11: Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) - 4:50.41
EE/12(δικίνητα): Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW E30 M3) - 4:37.32
ΕΕ/12 (τετρακίνητα): Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC) - 4:16.19
Formula Saloon (ατμοσφαιρικά): Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4 STW) - 4:25.92
Formula Saloon (Turbo): Nikolay Zlatkov (Audi Quattro S1) - 4:12.70
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTORALLYPRESS