Ο Web διαγωνισμός από τη Honda και την DPG Digital Media
Ένας από τους μεγαλύτερους και πιο διασκεδαστικούς web διαγωνισμούς που έχουν διεξαχθεί διοργανώνει με τεράστια επιτυχία η DPG Digital Media σε συνεργασία με τη Honda.
Η Honda εμπιστεύτηκε την DPG για την ανάπτυξη και υλοποίηση μίας εξελιγμένης web εφαρμογής, που παρουσιάζει με μοναδικό και άκρως διασκεδαστικό τρόπο, όλα τα selling points ενός από τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα Diesel, του Honda Civic! Η online καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε η DPG έχει πρωταγωνιστή τον διάσημο διεθνή καλαθοσφαιριστή Αντώνη Φώτση καθώς και τη μασκότ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Mr Green και βρίσκεται στο www.findmyhondacivic.gr!
Σύμφωνα με το μηχανισμό της καμπάνιας, οι συμμετέχοντες καλούνται να βοηθήσουν τον Αντώνη Φώτση να βρει το Honda Civic του, το οποίο «δανείστηκε» για μια βόλτα ο Mr. Green, βρίσκοντας στοιχεία σε μια σειρά από videos και άρθρα. Σκοπός της ενέργειας είναι ο εντοπισμός της τελικής τοποθεσίας που θα αφήσει ο Mr Green το Honda Civic, η οποία θα αποκαλυφθεί παρακολουθώντας την πορεία που ακολουθεί, μέσα από στοιχεία που θα αποκαλύπτονται σε κάθε στάδιο. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν το κυνήγι θα πάρουν μέρος στη μεγάλη κλήρωση, για να έχουν την ευκαιρία να κάνουν δικό τους ένα Honda Civic!
Όλη η ενέργεια υλοποιείται μέσα από ένα εύχρηστο web app το οποίο σχεδίασε και υλοποίησε εξ’ ολοκλήρου η DPG. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι το ευχάριστο περιβάλλον, η χρήση διαφορετικών μορφών content και ο έξυπνος τρόπος που εφαρμόζει προκειμένου να περάσει στο κοινό όλα τα μηνύματα και τα unique selling points του Honda Civic μέσω ενός διασκεδαστικού gamification. Παράλληλα, η όλη ενέργεια, η οποία θα διαρκέσει ένα μήνα, στηρίζεται επικοινωνιακά και διαφημιστικά από τα sites που η DPG Digital Media εκμεταλλεύεται εμπορικά.
Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι ενδεικτική της δυναμικής της DPG Digital Media, του πληρέστερου digital media δικτύου της Ελληνικής αγοράς και των καινοτόμων ιδεών που μπορεί να προσφέρει στη διαφημιστική αγορά. Ιδέες οι οποίες συνδυάζουν την πολυεπίπεδη προώθηση του προϊόντος, το integration διαφόρων μέσων και το πλούσιο visual περιεχόμενο μέσα από έξυπνες εφαρμογές, με στόχο την καλύτερη δυνατή ανάδειξη του διαφημιζομένου.