MotoGP Suzuki: Τι ετοιμάζει για τη νέα χρονιά
Η βροχή της δεύτερης ημέρας δεν έδωσε την ευκαιρία στις ομάδες να κάνουν δοκιμές στη Βαλένθια. Έτσι στη Suzuki εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να παρουσιάσουν, ο Satoru Terada (ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος) και ο Davide Brivio, (Team Manager) στους δημοσιογράφους τους στόχους της Suzuki, αλλά και τι θα ετοιμάσουν για την GSX-RR.
«Το seamless κιβώτιο ταχυτήτων (επιτρέπει στους αναβάτες να ανεβάσουν ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη) είναι υπό εξέλιξη. Στόχος μας είναι να το φέρουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στις πίστες. Ελπίζω για τη νέα σεζόν. Χρειάζεται χρόνος και πολλά τεστ, για να πάρει το οκ για την πίστα», δήλωσαν οι Terada και Brivio.
Αυτό που δεν ήθελαν να αποκαλύψουν, είναι αν η Suzuki εξελίσσει το δικό της seamless κιβώτιο, ή αν έχουν απευθυνθεί σε τρίτο για την εξέλιξη. Η Suzuki χρησιμοποιεί τις ECU της Magneti Marelli - με το ενιαίο hardware και software που έχει παραγγείλει από τρίτο - μετά την επί πολλά χρόνια συνεργασία της με την Mitsubishi σ' αυτόν τον τομέα.
«Ήταν πολύ δύσκολο να προσαρμοστούμε», παραδέχτηκε ο Terada και πρόσθεσε: «Είχαμε περισσότερη εμπειρία με το αντίστοιχο της Mitsubishi. Της Marelli είναι καινούργιο για εμάς και ξοδέψαμε πολύ χρόνο για την εξέλιξή του. Είναι πανίσχυρη ECU και γνωρίζουμε ότι έχει πάρα πολλές δυνατότητες».
Η τελευταία αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Suzuki, η GSV-R, είχε κινητήρα διάταξης V4. Για το 2015 όμως, το εργοστάσιο έχει επιλέξει έναν εν σειρά κινητήρα και ο Terada παραδέχτηκε ότι αυτό έγινε για να έρθει πιο κοντά το αγωνιστικό με το εμπορικό τμήμα.
«Η εταιρεία ξέρει πόσο σημαντική είναι η αγωνιστική δραστηριότητα, με την εμπορική μας μοτοσυκλέτα. Δεν έχουμε εμπορικές μοτοσυκλέτες με V4. Έχουμε δίκυκλα με τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες και για αυτό επιλέξαμε να επιστρέψουμε μ' αυτόν τον κινητήρα στο MotoGP».
Στη συνέχεια, ο Terada αναφέρθηκε στους υψηλούς στόχους του εργοστασίου: «Η όλη προσπάθεια είναι ακόμα στην αρχή της. Γνωρίζουμε καλά ότι αυτή είναι μια μεγάλη πρόκληση για τη Suzuki. Ο στόχος για τη νέα χρονιά είναι οι καλές εμφανίσεις και οι τερματισμοί στο podium. Μετά από τρία χρόνια, θέλουμε να είμαστε ανάμεσα στους πρωταγωνιστές για το Πρωτάθλημα».