Τo Peugeot 2008 DKR στα χρώματα του πολέμου
Σχεδόν ενάμιση μήνα πριν την εκκίνηση του Dakar 2015, το Peugeot 2008 DKR δηλώνει πανέτοιμο και φιγουράρει με τα επίσημα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας.
Πίσω από την αναμφίβολα εντυπωσιακή εμφάνιση, του Peugeot 2008 DKR κρύβεται μία ετοιμοπόλεμη δικίνητη μηχανή που θα αντιμετωπίσει τον 4x4 ανταγωνισμό, στον πιο απαιτητικό και δύσκολο αγώνα στον κόσμο!
Καθώς η ημέρα της εκκίνησης (4 Ιανουαρίου) πλησιάζει, τα αρχηγεία των ομάδων στην Peugeot, Red Bull και Total έχουν προετοιμαστεί σε όλους τους τομείς προχωρώντας στην πλήρη αποκάλυψη του Peugeot 2008 DKR. Μετά από επτά μήνες δοκιμασιών στην μαροκινή έρημο, έφτασε η ώρα για τους Γάλλους μηχανικούς να «φορέσουν» στο αγωνιστικό Peugeot την επίσημη «κελεμπία» του, σε μαύρο φινίρισμα με μπλε, λευκές και κόκκινες πινελιές που τονίζουν μία ασυναγώνιστη όψη!
«Φαίνεται πολύ πιο επιθετικό από πριν», λέει ο Cyril Despres ο οποίος δεν είναι συνηθισμένος σε αυτόν τον θεματικό συνδυασμό, απλωμένο σε μία τόσο μεγάλη επιφάνεια αμαξώματος. Εν τω μεταξύ, ο Stéphane Peterhansel παρατήρησε μια λεπτομέρεια από την πρακτική πλευρά της σχεδίασης, που αφορά αυτόν και τον συνοδηγό του: «Το γεγονός πως το πάνω μέρος από το κόκπιτ είναι λευκό, είναι ένας τέλειος τρόπος για να μας προστατέψει από τις υψηλές θερμοκρασίες. Έχω αγωνιστεί με όχημα που έχει μαύρη οροφή και μπορώ να σας πω από πρώτο χέρι πόσο μεγάλη είναι η διαφορά».
Τους τελευταίους μήνες το Peugeot 2008 DKR καλύπτει χιλιάδες χιλιόμετρα στο Μαρόκο ώστε να είναι απόλυτα προετοιμασμένο απέναντι στην ύστατη πρόκληση. «Τα αποτελέσματα από το πρόγραμμα των δοκιμών μας έδειξαν πόσο γερές βάσεις έχει το τεχνικό μας concept», υπογραμμίζει ο διευθυντής της Peugeot Sport Bruno Famin. «Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμη στα πρώτα στάδια της εξέλιξής του και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Ακόμη και αν έχουμε μεγάλους στόχους για αυτή την περιπέτεια, είναι σημαντικό να προχωρήσουμε με ταπεινούς ρυθμούς. Από την στιγμή που αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στο σκληρότερο ράλι του κόσμου, δεν έχουμε αμφιβολία πως θα αντιμετωπίσουμε διάφορα απρόοπτα και προβλήματα. Στην πρώτη μας προσπάθεια, ο βασικός μας στόχος είναι να περάσουμε όσα περισσότερα αυτοκίνητα μπορούμε να και να πάμε όσο μακρύτερα γίνεται».
Ο Carlos Sainz, με την παγκοσμίως αναγνωρισμένη αξία του ως ένας οδηγός που έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι κάθε τύπου αγωνιστικού, έχει πλήρη συμμετοχή στο τεχνικό concept που υπάρχει πίσω από το Peugeot 2008: «Η ομάδα διαθέτει ένα μοναδικό, καινοτόμο αυτοκίνητο που υπόσχεται να είναι εξαιρετικά ευέλικτο στους διαφορετικούς τύπους τερέν που θα διασχίσουμε. Οι δοκιμές που έχουμε κάνει μας έδειξαν πως πρόκειται για μία πολύ γρήγορη μηχανή, αν και είναι δύσκολο από τώρα να είμαστε 100% σίγουροι για την αξιοπιστία της».
Μόλις 47 μέρες απέχουν από τη εκκίνηση του Ντακάρ και η ομάδα εργάζεται πυρετωδώς για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στις 20 Νοεμβρίου, από τα service trucks θα μεταφερθεί όλος ο εξοπλισμός και τα ανταλλακτικά, στο πλοίο που θα σαλπάρει για την Αργεντινή. Κατόπιν, τα τρία αγωνιστικά θα μεταφερθούν αεροπορικώς στην Νότια Αμερική μετά από τις τελικές δοκιμές στο Μαρόκο, στις αρχές Δεκεμβρίου. Εν τω μεταξύ, τα πληρώματα θα εκπαιδευτούν και στην επισκευή που μπορεί να χρειασθεί σε επείγουσες καταστάσεις στην διάρκεια του μαραθώνιου ράλι όταν δεν επιτρέπεται η υποστήριξη από τρίτους.