24 Hours Rally Raid 2014: 24 Ώρες περιπέτειας

Όλοι μίλησαν για τον καλύτερο και πιο συναρπαστικό 24ωρο αγώνα μέχρι σήμερα. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ξεκίνησαν 41 πληρώματα για να τερματίσουν τελικά μόνο 15.

Ο 24ωρος εκτός δρόμου αγώνας που διοργάνωσε ο ιχνηλάτης ήταν από τους πιο σκληρούς στην ιστορία του. Η εγκατάληψη των 26 πληρωμάτων ϊσως δείχνει το πόσο σκληρές ήταν οι μάχες που εξελίχτηκαν στα βουνά της Εύβοιας, της Βοιωτίας, της Αττικής και της Φωκίδας. Επίσης χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι μόνο σε μία από τις έξι ειδικές του αγώνα οι αγωνιζόμενοι έπιασαν τον ζητούμενο χρόνο, παρόλο που οι καιρικές συνθήκες ήταν φέτος ιδανικές.

Open
Στην κατηγορία Open η μάχη ανάμεσα στους Heyman/Segal (SEGAL) και Σιούτη/Μακρή (Jimny) ήταν απίστευτη. Ο Heyman πήρε μία διαφορά 6 λεπτών στην πρώτη ειδική και από εκεί και πέρα έπαιζε στρατηγική, περιμένοντας τον Σιούτη σε κάθε ειδική και ακολουθώντας τον συνέχεια, χάνοντας δηλαδή ένα λεπτό σε κάθε ειδική!!! Έτσι θα έχανε 5 λεπτά και θα κέρδιζε τον αγώνα. Στην 5η ειδική ο Σιούτης τα έδωσε όλα για να βγάλει διαφορά, ξέφυγε 17 λεπτά του Heyman, αλλά το παράκανε και σε ένα νεροφάγωμα έσπασε το ψαλίδι του Jimny, εγκατέλειψε και έχασε την πρώτη θέση.

Εκπληκτική και η επίδοση των δύο Polaris που κέρδισαν ειδικές και τερμάτισαν στη 2η και την 4η θέση, την πρώτη φορά που buggies τερματίζουν τον 24ωρο. Πολύ καλή και η εμφάνιση των Μπερσή/Ανδριόπουλου (Grand Vitara) που έκαναν 2ο χρόνο στην πρώτη ειδική και κινήθηκαν ιδιαίτερα γρήγορα στις υπόλοιπες. Ο Δημητριάδης εγκατέλειψε από ηλεκτρικά στη 4η ειδική, ο Φώτης Κουτσουμπός από συμπλέκτη στην 1η, ο Πέτροβιτς από τρόμπα βενζίνης, o Tosenovsky από turbo, o Savioti από κόλλημα, ο Hristov, ο Alexiev, ο Cholakov, ο Crastanov και ο Schiumarini από τεχνικά προβλήματα.

Hobby
Στην κατηγορία Hobby η μάχη ήταν ανάμεσα στους δύο που έκαναν το 1-2 το 2013. Σταματάκης/Τσαλιγόπουλος (Jimny) και Νταής/Ξανθός (Wrangler TJ) είχαν μία εκπληκτική μάχη σε όλο τον αγώνα, η οποία ξεκαθάρισε από τις ποινές ταχύτητας που πήραν οι δεύτεροι! Είναι χαρακτηριστικό ότι κανένας από τους δύο δεν έχασε ΣΕΔ. Για την τρίτη θέση πάλεψαν οι Παλτζούδης/Κυριαζής (Jimny) και Ροκάνης/Ζαμπάφτης (Sportage) με τη θέση να κρίνεται και πάλι στις ποινές. Οι Κιρκίνης/Έξαρχος (Sportage) κέρδισαν την 5η ειδική, αλλά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν πριν μπουν στην 6η από φρένα! Οι Κουτσουμπός/ΜΗΤΣΟΣ (Vitara) εγκατέλειψαν από βάση ψυγείου και στη συνέχεια κινητήρα, οι Γκαβέρας/Ξείπας/Κωνσταντίνου από ανάρτηση στο 3θέσιο Forester και οι κυρίες Κάλφα/Λέσκα (Jimny) από κιβώτιο.
Δεν υπήρξαν προβλήματα και ατυχήματα, δε χρειάστηκε επέμβαση των ομάδων άμεσης επέμβασης και τα συμβάντα με τα κολλημένα αυτοκίνητα και όσους εγκατέλειψαν σε δύσκολα σημεία αντιμετωπί8στηκαν άμεσα από τα αυτοκίνητα βοήθειας. Ο τερματισμός το βράδυ της Κυριακής είχε το πανηγυρικό κλίμα που έλειπε τις προηγούμενες χρονιές.

Φωτογραφίες Yana Stancheva

Σχετικές ειδήσεις