1935 Duesenberg SJ Town Cabriolet by Bohman & Schwartz
Βγαίνει σε δημοπρασία η Duesenberg SJ Town Cabriolet του 1935, η οποία κατασκευάστηκε για την Mae West.
Στη δεκαετία του 1930, η Mae West ήταν μία από τις γυναίκες, που εξουσίαζαν, πίεζαν και κατακτούσαν ένα μεγάλο αριθμό ανδρών με εξουσία. Η West ασκούσε μεγάλη επιρροή στην Αμερική, τόσο που η CIA την θεωρούσε κίνδυνο.
Η ηθοποιός, σεναριογράφος, τραγουδήστρια, και Sex Symbol έμεινε στην ιστορία του Χόλιγουντ για επτά δεκαετίες. Ένα αστέρι του αναστήματος της άξιζε ένα αυτοκίνητο που ήταν εξίσου ιδιαίτερο και ο J. Herbert Νιούπορτ σχεδίασε ακριβώς μια τέτοια Duesenberg για την σταρ του Χόλιγουντ. Το κόστος δεν απασχολούσε κανένα και η West απόκτησε το αυτοκίνητο. Βέβαια η σταρ ήταν ιδιαίτερη περίπτωση και μέσα σε λίγους μήνες έδωσε την SJ Town Cabriolet πίσω στην Duesenberg και ζήτησε ένα άλλο μοντέλο.
Το μοντέλο με το αμάξωμα των Bohman και Schwartz αγοράστηκε από την κληρονόμο της αυτοκρατορίας σοκολάτας Mars (ναι της γνωστής) Ethel Β Mars. Η Ethel ήταν η δεύτερη σύζυγος του Franklin Mars, του οποίου η βιομηχανία σοκολάτας έκανε τεράστια επιτυχία στη δεκαετία του 30 με τα προϊόντα Milky Way και Snickers, όμως απογειώθηκε με τα M&M's τη δεκαετία του 1940 (τα έδιναν στους στρατιώτες και έτσι είχαν μαζί τους σοκολάτα που δεν δεν έλιωνε χάρη στον τρόπο κατασκευής τους).Όταν ο Franklin Mars πέθανε το 1934, άφησε τον έλεγχο της εταιρείας του στην Ethel, καθιστώντας την έτσι την πιο πλούσια... χήρα στην Αμερική.
Η Duesenberg SJ Town Cabriolet ήταν το ταιριαστό αυτοκίνητο για μια τέτοια γυναίκα με τόσες επιχειρήσεις (κυρία Mars επένδυσε επιτυχημένα και στο real estate). Το αεροδυναμικό αμάξωμα του πρέπει να έδειχνε εντελώς φουτουριστικό στους περαστικούς, και ο υπερτροφοδοτούμενος inline οχτακύλινδρος κινητήρας (ισχύος 320 ίππων) ήταν η αιχμή του δόρατος στις επιδόσεις.
Το αυτοκίνητο κόστισε στην κυρία Mars 20.000 δολάρια τιμή την οποία σχολίασε το περιοδικό Time στο τεύχος της 16ης Νοεμβρίου του 1936, ως « την πιο υψηλή για αυτοκίνητο στις Ηνωμένες Πολιτείες».
Η Mars κράτησε αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια (το οδηγούσε σοφέρ) και το πούλησε στον Edward Engle Brown, πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της τράπεζας First National Bank and Trust στο Σικάγο.
Ο Brown κράτησε την Duesenberg ως το τέλος της δεκαετίας του 1940 και μετά το αυτοκίνητο, άλλαξε πολλούς ιδιοκτήτες ώσπου κατέληξε στη συλλογή του Bill Harrah το 1966 και έμεινε σε αυτή για δύο δεκαετίες όπου και αναπαλαιώθηκε.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980, η Duesenberg πωλήθηκε στον Richard Dicker, (συνταξιούχος πρόεδρος της εταιρίας σιδηροδρόμων Penn Central Corporation). Ο Dicker στράφηκε στην Hibernia Auto Restoration για τη δεύτερη αναπαλαίωση του αυτοκινήτου, το οποίο παρέμεινε ένα highlight της συλλογής του μέχρι το θάνατό του το 1995.
Η Duesenberg κατέληξε στην οικογένεια Andrews (με βιομηχανίες φαρμάκων) η οποία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να συρρικνώσει τη συλλογή οχημάτων που διαθέτει. Έτσι το σασί 2582 (το οποίο διατηρεί και τον αρχικό κινητήρα του) θα πωληθεί και πάλι.
Όταν το σασί 2582 είχε δημοπρατηθεί ξανά τον Αύγουστο του 2007, είχε «πιάσει» το ποσόν των 4,4 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 3.577.865 ευρώ).
Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών RM η Duesenbergs, είναι ένα από τα 36 μοντέλα SJ και αναμένεται να πουληθεί στα 4.500.000 εκατομμύρια δολάρια (ή περίπου 3.659.010 ευρώ).