Αυτοκίνητα GT: Πέθανε ο B.Lister
Ευρύτερα γνωστός για την ομώνυμη... βιοτεχνία κατασκευής σπορ και αγωνιστικών αυτοκινήτων της δεκαετίας του 1950, ο Lister ξεκίνησε εργαζόμενος στο μηχανουργείο της οικογένειάς του στο Cambridge.
Τον ενδιαφέρον του για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τον οδήγησε στους αγώνες στο τιμόνι ενός Morgan 4/4 στα τέλη της δεκαετίας του 1940, αλλά το ανήσυχο πνεύμα του τον οδήγησε στην κατασκευή του δικού του αυτοκινήτου. H πρώτη του δημιουργία βασίστηκε πάνω σε ένα σασί Tojeiro. Σε αυτό ο Lister τοποθετηθεί ένα μοτέρ 1100 κ.εκ. JAP V-twin, καθώς και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση. Το ελαφρύ αυτοκίνητο ήταν γνωστό ως Asteroid. Ήταν όμως η συνεργασία του με τον Scott Brown η οποία απογείωσε την βιοτεχνία Lister . Στο τέλος του 1953, ο Lister ξεκίνησε τις εργασίες για το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε το όνομά του.
Το καλοκαίρι του '54, ο Lister χρησιμοποίησε τους κινητήρες Bristol ενώ αργότερα παρουσίασε αυτοκίνητα με κινητήρα της Maserati A6GS (το 1956) όμως, ήταν το μοτέρ της Jaguar, που έκανε διάσημα τα Lister Cars. Η χρήση των κινητήρων από το Coventry ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε από τον πελάτη της εταιρίας Norman Hillwood. Οι θάνατοι των Jean Behra και Ivor Bueb έφεραν το τέλος της εμπλοκής της Lister στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η φίρμα Lister άλλαξε χέρια και επέστρεψε το 1986 ως Lister Cars Ltd με έδρα το Leatherhead, στο Surrey, με ιδιοκτήτη τον Laurence Pearce. Ο Pearce βελτίωσε 90 Jaguar XJS και έπιασε τον παλμό της αγοράς τότε.
Η επιτυχία τον οδήγησε στην δημιουργία της Lister Storm (το 1993) με κινητήρα Jaguar V12 μεγαλωμένο στα 7.000 κ.εκ. Η Storm κέρδισε το πρωτάθλημα FIA GT Championship το 2000. Τότε έγινε και η έκρηξη της αγοράς των παλαιών αγωνιστικών αυτοκινήτων και τα πρώτα Lister επέστρεψαν στο προσκήνιο.