Opel: Χρονιά σταθμός το 2014 στις πωλήσεις
Παρά την οικονομική κρίση, το 2014 στέφθηκε με επιτυχία για την Opel/Vauxhall καθώς η εταιρία κατέγραψε τις καλύτερες πωλήσεις των τελευταίων χρόνων. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η εταιρία παρέδωσε περίπου 1.076 εκατομμύρια οχήματα πέρσι στην Ευρώπη, που αντιστοιχεί με αύξηση 35.000 αυτοκινήτων ή 3%. Επομένως, η Opel ξεπέρασε την αύξηση της συνολικής Ευρωπαϊκής αγοράς που ήταν μόνο 2%. Το μερίδιο της Opel στη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου σημείωσε άνοδο για δεύτερη συνεχή χρονιά – κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες στο 5,74%. Η Opel πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς από το 2011.
«Σημειώσαμε αύξηση σε περισσότερες από 15 αγορές. Η σύγχρονη γκάμα οχημάτων μας κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό κυρίως στις σημαντικότερες Ευρωπαϊκές αγορές» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. Μεταξύ άλλων η Opel πέτυχε άνοδο σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Η Opel κατέγραψε τις μεγαλύτερες αυξήσεις όγκου πωλήσεων σε Πολωνία (+ 42%), Ιρλανδία (+ 33%) και Πορτογαλία (+ 28%). Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε σε περισσότερες από δώδεκα Ευρωπαϊκές χώρες.
Η οικονομική κατάσταση στη Ρωσία όπου οι πωλήσεις ολόκληρης της βιομηχανίας μειώθηκαν αισθητά το 2014 είχαν αρνητική επίπτωση στο συνολικό αποτέλεσμα. «Η Ρωσία είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές μας. Η Opel υποφέρει από την υποτίμηση του ρουβλίου και την αγοραστική αντίσταση. Το γεγονός ότι καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο το 2014 τροφοδοτεί την αισιοδοξία μας για τη νέα χρονιά. Σίγουρα δεν θα επαναπαυτούμε στις δάφνες μας» πρόσθεσε ο Küspert.
Η Opel συνεχίζει και φέτος την προϊοντική της επέλαση. Το νέο Corsa, για το οποίο έχουν ήδη δοθεί 85.000 παραγγελίες, φτάνει σύντομα στα καταστήματα των διανομέων. Το νέο μικρό KARL θα ακολουθήσει το καλοκαίρι και το συμπαγές Astra αναμένεται στο τέλος της χρονιάς.
«Θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη γκάμα μικρών αυτοκινήτων όλων των εποχών με τα KARL, Corsa και ADAM. Και τα bestsellers μας, Corsa και Astra, που αποτελούν το 50 % των πωλήσεών μας θα ανανεωθούν» εξήγησε ο Küspert.
Σύμφωνα με μία στρατηγική προϊοντικής επέλασης μεγάλης κλίμακας της Opel αναμένεται το λανσάρισμα 27 νέων μοντέλων και 17 νέων κινητήρων μέχρι το 2018 και η εταιρία φιλοδοξεί να αυξήσει περαιτέρω τις αυξήσει τις πωλήσεις της τα επόμενα χρόνια, στοχεύοντας σε Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς 8% μέχρι το 2022.