Ράλλυ Dakar 2015 7η ημέρα: Εικόνες αντίθεσης
Σκληρή η μαραθώνια Ειδική Διαδρομή για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, ημέρα ξεκούρασης για τις Μοτοσυκλέτες και τα Quads.
Διαφορετική ήταν η έβδομη ημέρα για τους αγωνιζόμενους στο Ράλλυ Dakar 2015. Ημέρα ξεκούρασης για τους αναβάτες σε μοτοσυκλέτες και quad δύσκολες οι ώρες για τα πληρώματα σε αυτοκίνητα και φορτηγά καθώς μπήκαν στην Βολιβία και ξεκίνησαν την μαραθώνια Διαδρομή.
Το πέρασμα από τους αμμόλοφους ήταν δύσκολο και οι σημειώσεις στο road book είχαν τον πρώτο ρόλο. Θυμήζουμε πως σε αυτή την μαραθώνια Διαδρομή τα πληρώματα δεν είχαν υποστήριξη από τις ομάδες κι έτσι οι αγωνιζόμενοι θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τη χρήση των ελαστικών τους αλλά και τις φθορές στα οχήματά τους γενικότερα. Οι όποιες ζημιές θα έπρεπε να επιδιορθωθούν από τους ίδιους.
Αυτοκίνητα
Ο Orlando Terranova κατέκτησε την τρίτη του νίκη στο έβδομο σκέλος του Dakar περνώντας τα σύνορα από τη Χιλή προς τη Βολιβία.
Οι συνθήκες ήταν αρκετά σκληρές αν λάβουμε υπ όψιν μας οτι τα αυτοκίνητα service δεν ήταν δίπλα στο πλήρωμα για να μεταφέρουν νερό και τρόφιμα. Οι ομάδες είχαν μονο 3 ελαστικά για 320 km απο το Iquique στο Uyni σε μια διαδρομή όπου το μεγαλύτερο μέρος της βρισκόταν στα 1000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
«Ξεκινήσαμε προσπαθώντας να βρούμε έναν ρυθμό» είπε ο Orlando Terranova και πρόσθεσε: «To υψόμετρο όπως και η λάσπη στo special stage ήταν πολύ σκληρά για εμάς και το αυτοκίνητο. Είμαστε στο σημείο διανυχτέρευσης ελέγχουμε το αυτοκίνητο, αλλάζουμε ελαστικά και προετοιμαζόμαστε για την αυριανή ημέρα.»
Ο Nani Roma τερμάτισε 4 λεπτά πίσω από τον Terranova στην πέμπτη θέση δηλώνοντας: «Είναι θετικό το ότι είχαμε άλλον έναν τερματισμό στην πεντάδα. Τώρα προετοιμάζουμε το αυτοκίνητο και συγκεντρωνόμαστε στο μαραθώνιο σκέλος προς Αργεντινή. Δεν έχουμε μαζί μας τα service trucks και αυτό είναι μια τεράστια πρόκληση, για αυτο όμως αγαπώ το Rally Dakar».
Ο Giniel de Villiers στην έβδομη Διαδρομή ανέβασε κι άλλο τον ρυθμό του και μείωσε την διαφορά του στα 7 λεπτά από τον πρωτοπόρο Nasser Al-Attiyah. Οι οδηγοί της Toyota και MINI θα παλέψουν σκληρά μέχρι το τέλος. Ο οδηγός από το Κατάρ γνωρίζει πολύ καλά τα παιχνίδια τακτικής και έχει το πλεονέκτημα της πρωτοπορίας, έτσι μπορεί να ρισκάρει λιγότερο στα δύσκολα κομμάτια καθώς έχει περιθώριο να χάσει λίγο χρόνο. Από την άλλη ο οδηγός από την Νότιο Αφρική θέλει διακαώς την νίκη και βλέπει μπροστά του μια τεράστια ευκαιρία. Αυτό θα μας προσφέρει μια πολύ εντυπωσιακή μάχη μέχρι το τέλος. Μακριά από τη νίκη βρίσκεται ο Stephane Peterhansel καθώς το Peugeot δεν του δίνει τη δυνατότητα να πιέσει και να οδηγήσει όπως θέλει.
Φορτηγά
Η έβδομη ημέρα του αγώνα δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για τα Kamaz και τους πρωτοπόρους. Οι Ρώσοι δυσκολεύτηκαν στην μαραθώνια Διαδρομή και είδαν τον Ales Loprais (MAN) να παίρνει μια εντυπωσιακή νίκη. Παρόλα αυτά παραμένει μακριά από την πρώτη θέση λόγω των προβλημάτων που είχε στην έκτη Διαδρομή κι έχασε σχεδόν 1 ώρα.
Στην κορυφή της κατηγορίας βρίσκεται ο Ayrat Mardeev καθώς ο Eduard Nikolaev αντιμετώπισε προβλήματα κι έχασε πολύτιμο χρόνο. Ο Nikolaev πλέον βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής 45 λεπτά μακριά από την κορυφή. Στις θέσεις 2 και 3 βρίσκονται οι Karginov και Sotnikov αντίστοιχα.
Η Όγδοοη ημέρα
Στην όγδοη Διαδρομή θα αγωνιστούν όλοι. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα της Ειδικής είναι σε πεδιάδα η οποία είναι αλυκή. Εκεί οι αγωνιζόμενοι θα περάσουν flat out πάνω από το αλάτι. Στη συνέχεια θα μειώσουν ρυθμό καθώς θα χρειαστεί να ακολουθήσουν τον δρόμο τους στα στενά των βουνών. Τα βάσανα τους όμως δεν σταματούν εκεί καθώς τα τελευταία 40 χιλιόμετρα θα πρέπει να περάσουν από δύσκολους αμμόλοφους.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του Dakar θα έχουμε 3 διαφορετικές διαδρομές. Τα φορτηγά θα αντιμετωπίσουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα άμμου. Μοτοσυκλέτες, Quad και αυτοκίνητα θα καλύψουν 784 χιλιόμετρα ενώ τα φορτηγά 273 χιλιόμετρα.