F1: Επιστρέφει η Marussia;
Αναβλήθηκε η δημοπρασία των μονοθεσίων και του εξοπλισμού της ομάδας της F1, Marussia προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα να συνεχιστούν οι συνομιλίες με πιθανό νέο επενδυτή.
Τα μονοθέσια του 2014, τα ανταλλακτικά και ο αγωνιστικός εξοπλισμός επρόκειτο να βγουν την Τέταρτη 21/1 /2015 «στο σφυρί», αλλά η εταιρεία που έχει αναλάβει την οικονομική διαχείριση της Marussia ανακοίνωσε ότι η διαδικασία σταμάτησε, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα να συνεχιστούν οι συνομιλίες με ένα τρίτο μέρος.
«Λόγω του εμπιστευτικού χαρακτήρα των διαπραγματεύσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε περαιτέρω λεπτομέρειες» προσθέτει η σχετική ανακοίνωση της «FRP Advisory».
Ο διαχειριστής της Marussia, John Booth, εξέφρασε στο BBC την ελπίδα ότι θα μπορέσει να επιτευχθεί έγκαιρα μια συμφωνία, προκειμένου να προλάβει την έναρξη της νέας σεζόν στις 15 Μαρτίου. Ο Booth τόνισε ότι διεξάγονται συνομιλίες «σε ένα αρκετά προχωρημένο στάδιο με ένα νέο επενδυτή, έναν αξιόπιστο επενδυτή» και πρόσθεσε πως «η αναβολή της δημοπρασίας μας δίνει λίγο περισσότερο χρόνο να εξερευνήσουμε τα πράγματα».
Παρότι η Marussia διέκοψε τη λειτουργία της τον Νοέμβριο και απολύθηκαν οι υπάλληλοί της, είχε συμπεριληφθεί στην προσωρινή λίστα συμμετοχών για το πρωτάθλημα του 2015 ως Manor F1, ωστόσο χρειάζεται τα μονοθέσια της περυσινής χρονιάς, προκειμένου να μετάσχει στη διοργάνωση. Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) έχει εκφράσει την πρόθεση να δώσει στις ομάδες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα τη δυνατότητα να μετάσχουν στο νέο πρωτάθλημα με τα μονοθέσια του 2014, εφόσον αυτό τις βοηθήσει να... επιζήσουν. Ο Μπουθ δήλωσε ότι τα μονοθέσια παρέμειναν στο Άμπου Ντάμπι, όπου στάλθηκαν στο τέλος της περυσινής σεζόν, σε μια αποτυχημένη προσπάθεια να «τρέξουν» στο τελευταίο γκραν πρι του πρωταθλήματος και υπογράμμισε πως θα ήταν «αρκετά απλό» να τα ετοιμάσουν για τον πρώτο αγώνα του 2015 που θα διεξαχθεί στη Μελβούρνη.
Η Marussia ήταν η μια από τις δύο ομάδες της Formula 1 που μπήκαν σε καθεστώς οικονομικής διαχείρισης τον Οκτώβριο, καθώς είχε προηγηθεί η Caterham, η οποία έχασε δύο γκραν πρι, αλλά τα μονοθέσιά της επέστρεψαν για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι. Και η Caterham αναζητά νέο ιδιοκτήτη, ωστόσο οι ελπίδες να μετάσχει στο νέο πρωτάθλημα της F1 μειώνονται όσο πλησιάζει η έναρξη της σεζόν.
Εάν η Marussia βρει αγοραστή, θα πρέπει επίσης να προχωρήσει σε συμφωνία με τη Ferrari, η οποία παρείχε κινητήρες στην ομάδα και στην οποία οφείλονται 16.6 εκατομμύρια λίρες (περίπου 21.66 εκατομμύρια ευρώ) για τις μονάδες ισχύος της περυσινής χρονιάς. Η Marussia είχε περισσότερους από 200 πιστωτές, με τη «Lloyds Development Capital», στην οποία οφείλονται 13.2 εκατομμύρια λίρες (περίπου 17.22 εκατομμύρια ευρώ) να είναι πρώτη στη σχετική λίστα.