Audi: Νέο ρεκόρ πωλήσεων με πάνω από 1.740.000 παραδόσεις το 2014
Παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων για την Audi κατά 10,5%. Αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη ενώ συνεχίζει να είναι πρώτη στην κινέζική αγορά premium αυτοκινήτων.
Το 2014, η Audi AG υπερέβη ξεκάθαρα το στόχο της με 1,7 εκατομμύρια παραδόσεις: Μέχρι το τέλος του έτους, η εταιρεία παρέδωσε περίπου 1.741.100 αυτοκίνητα σε πελάτες, 10,5% περισσότερο από ότι το 2013.
Η εταιρεία κατόρθωσε επιταχύνοντας το ρυθμό της να αυξήσει τους πελάτες της κατά 165.600 – η δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση όγκου πωλήσεων στην ιστορία της. Τα πολυπόθητα SUV μοντέλα της μάρκας (+ 15,8%) καθώς και η διάθεση όλων των εκδόσεων του Α3 που ήταν διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο, για πρώτη φορά το 2014 (+ 53,2%), συνέβαλαν κατά κύριο λόγο στην μεγάλη αύξηση των συνολικών πωλήσεων. Το Δεκέμβριο, η Audi συνέχισε να εμφανίζει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης κι έκλεισε το χρόνο με πωλήσεις έως 14,7% περισσότερο και περίπου 150.000 μονάδες για το συγκεκριμένο μήνα.
Συνολικά, η Audi κατέλαβε την πρώτη θέση σε 50 χώρες το 2014, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο, οι παραδόσεις της εταιρείας αυξήθηκαν πάνω από 100.000 μονάδες για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Σε σύγκριση με τις πωλήσεις των 949.729 μονάδων το 2009, σχεδόν 800.000 περισσότεροι πελάτες επέλεξαν το 2014 τη μάρκα με σήμα τους τέσσερις κύκλους.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι παραδόσεις υπερδιπλασιάστηκαν κατά την ίδια χρονική περίοδο, από 82.716 αυτοκίνητα το 2009 σε 182.011. Το 2014, η Audi πέτυχε αύξηση 15,2% στις ΗΠΑ.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Audi αυξήθηκαν 4,2% το 2014 με 762.900 αυτοκίνητα - ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων για την premium μάρκα.
Μεταξύ των μεγάλων ασιατικών αγορών, η Νότια Κορέα ανέφερε την υψηλότερη ανάπτυξη για την Audi το έτος που μόλις έληξε, (38,0% με 27.647 πελάτες). Χάρη στην μεγάλη ζήτηση των μοντέλων της μάρκας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν πάνω από τέσσερις φορές κατά την τελευταία πενταετία. Παρά την μικρή δυναμική της αγοράς, η Ιαπωνία (+9,1% με 31.356 αυτοκίνητα) και η Ινδία (+ 8,5% με 10.851 αυτοκίνητα) η Audi είχε θετικά αποτελέσματα και το 2014.
Επίσης, συνέχισε την ανάπτυξή της στην Κίνα, με αύξηση των πωλήσεων κατά 17,7% και 578.932 αυτοκίνητα το 2014. Έτσι η AUDI AG έγινε η πρώτη premium αυτοκινητοβιομηχανία που πούλησε πάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες στην Κίνα μέσα σε ένα μόνο χρόνο.