MINI: Το νέο 5θυρο MINI One (75 ίππων) ήρθε στο προσκήνιο
Με πέντε πόρτες και ένα νέο βασικό κινητήρα, το ΜΙΝΙ στοχεύει τώρα να προσελκύσει πελάτες με ιδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της άνεσης και της οικονομίας.
Από το Μάρτιο του 2015, το προϊοντικό πρόγραμμα της τελευταίας γενιάς του πρώτου premium «μικρού» της ιστορίας θα συμπεριλάβει το νέο 5θυρο ΜΙΝΙ One. Σε αντιστοιχία με το 3θυρο MINI, η πεντάθυρη έκδοση θα διατίθεται με επτά τύπους κινητήρων.
Όπως όλοι οι εκπρόσωποι της τελευταίας γενιάς ΜΙΝΙ, το 5θυρο MINI One χρησιμοποιεί κινητήρα νέας φιλοσοφίας με προηγμένη Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.200 κ. εκ. συνδυάζει υπερσυμπίεση με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής (double VANOS). Αποδίδει 75 ίππους και το 5θυρο MINI One επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ σε 13,4 δεύτερα.
Την ισχύ μεταφέρει στους εμπρός τροχούς ένα νέο σχεδιασμένο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει βελτιστοποιημένη απόδοση, μειωμένο βάρος και υψηλό επίπεδο άνεσης στις αλλαγές. Ένας ενσωματωμένος αισθητήρας ταχυτήτων επιτρέπει αρμονικές και δυναμικές αλλαγές. Η υψηλή απόδοση της νέας τεχνολογίας κίνησης αντανακλάται στη μέση κατανάλωση των 5,2 λιτ / 100 χλμ. Οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 του νέου 5θυρου MINI One είναι 121g/ χλμ (στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και ανάλογα με τα επιλεγμένα ελαστικά).
Με το λανσάρισμα του νέου βασικού μοντέλου επεκτείνεται η γκάμα κινητήρων του 5θυρου MINI σε τέσσερα σύνολα βενζίνης και τρία diesel, με εύρος ισχύος από 75 έως 141-192 ίππων.
Το μοναδικό στυλ και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά της τελευταίας γενιάς συνδυάζονται με πρόσθετη λειτουργικότητα και άνεση σε όλα τα μοντέλα, κάτι που απορρέει όχι μόνο από τις επιπλέον πόρτες αλλά και από το μεγαλύτερο κατά 72 mm μεταξόνιο συγκριτικά με το νέο 3θυρο MINI. Με τρία καθίσματα πίσω και χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από 278 έως 941 λίτρα, το πρώτο πεντάθυρο μοντέλο του brand στη μικρή κατηγορία έχει όλα τα προσόντα για να προσελκύσει νέους υποψήφιους πελάτες στη διάσημη οδηγική απόλαυση MINI.