Citroen 2014: Σταθερή ανάπτυξη
Το 2014 ήταν μια ιδιαιτέρως σημαντική χρονιά για τη Citroen.
Η παρουσίαση των νέων C1 και C4 Cactus, αλλά και οι συνολικές επιδώσεις της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 7,2% στην Ευρώπη και 14,3% στην Ασία.
Το νέο Citroen C4 Picasso είναι ο ηγέτης της κατηγορίας των πολυμορφικών στην Ευρώπη, ενώ οι πωλήσεις του C4 Cactus έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες. Τέλος η εμφατική κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) από την Citroen Racing με το C-Elysée ισχυροποίησαν περαιτέρω την εικόνα της μάρκας σε διεθνές επίπεδο.