BMW: Οι πολιτιστικές δράσεις της στο Λεύκωμα PART OF
Επί 40 και πλέον χρόνια, οι πολιτιστικές δράσεις και πρωτοβουλίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων του BMW Group. Εκατό παγκόσμιες πρωτοβουλίες αποδεικνύουν καθαρά τη δέσμευσή του στην κοινωνική εταιρική ευθύνη στο χώρο της τέχνης και του πολιτισμού. Το λεύκωμα παρουσιάζει τις μακροχρόνιες και βιώσιμες συνεργασίες μέσα από τις οποίες όλοι οι συμμετέχοντες απολαμβάνουν την απόλυτη δημιουργική ελευθερία.
Σύντομες περιγραφές και δηλώσεις στελεχών πλαισιωμένες από εντυπωσιακές εικόνες, προσφέρουν μία ενδιαφέρουσα γεύση από διάφορες συνεργασίες, εκδηλώσεις και απονομές βραβείων από το χώρο της σύγχρονης τέχνης, της κλασικής και τζαζ μουσικής, της αρχιτεκτονικής και της σχεδίασης.
Ο Maximilian Schöberl, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Εταιρικών & Κυβερνητικών Υποθέσεων, δήλωσε: «Η Διεθνής πολιτιστική δέσμευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής μας κουλτούρας για πάνω από 40 χρόνια. Οι συνεργασίες μας προάγουν τον διαπολιτιστικό διάλογο και δημιουργούν πλατφόρμες για διεπιστημονική ανταλλαγή γνώσεων. Η πολιτιστική δέσμευση είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένη με το BMW Group».
Η δημιουργική εταιρία Stofer und Hartjen από το Μόναχο, ανέλαβε το σχεδιασμό του λευκώματος που εκδίδεται στη Γερμανική και την Αγγλική γλώσσα. Λόγω της χρήσης ανακυκλωμένου χαρτιού και άλλων υλικών φιλικών προς το περιβάλλον, η έκδοση τιμήθηκε με τα πιστοποιητικά «NatureOffice» και «Blauer Engel».
Για την online έκδοση σε Γερμανικά και Αγγλικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες:
www.bmwgroup.com/kultur/ueberblick
www.bmwgroup.com/culture/overview