MotoGP Δοκιμές Sepang 1: Η ώρα της αλήθειας
Μετά από δύο μήνες οι αναβάτες του MotoGP ανεβαίνουν ξανά στις μοτοσυκλέτες τους. Το πρώτο επίσημο τεστ της χρονιάς στην πίστα της Μαλαισίας ξεκινά.
Την πρώτη ημέρα (Τετάρτη 4 /2) μην περιμένετε χρόνους και επιδόσεις. Η ημέρα θα είναι περισσότερο μία προσαρμογή, αλλά δεν θα είναι απίθανο στο τέλος της αν στην κορυφή δούμε μια Honda και μάλιστα αυτή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez.
Η Honda
Ο Ισπανός, μαζί με τον συμπατριώτη και συναθλητή του Dani Pedrosa θα αξιολογήσουν τις αναβαθμίσεις του εργοστασίου στις μοτοσυκλέτες τους. Σκοπός τους να κάνουν πιο ομαλή τη λειτουργία της Honda RC213V. Από την πρώτη στιγμή ο Marquez ζήτησε να γίνει η μοτοσυκλέτα λιγότερο δύστροπη και όχι απότομη.
H Yamaha
Από την άλλη, είναι βέβαιο ότι οι δυο οδηγοί της Yamaha - Valentino Rossi και Jorge Lorenzo - θα πιέσουν στο όριο τις μοτοσυκλέτες του 2015, ώστε να είναι βέβαιοι ότι δεν θα υστερούν σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους στο ξεκίνημα της σεζόν. Οι δύο δεν θα έχουν στη διάθεσή τους το seamless κιβώτιο ταχυτήτων στο πρώτο αλλά στο δεύτερο τεστ της Sepang. Ο λόγος είναι οι... δημοσιογράφοι. Στο δεύτερο τεστ οι ρεπόρτερ φωτογράφοι είναι σημαντικά λιγότεροι και αυτό βοηθά τα μυστικά
Η Ducati
Οι Andrea Dovizioso και Andrea Iannone, θα έχουν στις πρώτες δοκιμές της Sepang μια αναβάθμιση της GP14 (την GP14,3). Η Τρίτη έκδοση εξέλιξης της GP14 θα έχει στοιχεία από τ 15 αλλά μόνο όσο αφορά την κατανομή του βάρους. Η καινούργια GP15 θα κάνει το ντεμπούτο της στο δεύτερο τεστ της Sepang, το οποίο θα ξεκινήσει στις 23 Φεβρουαρίου.
H Suzuki
Στη Suzuki, οι Aleix Espargaro και Maverick Vinales θα προσπαθήσουν να κάνουν όσο περισσότερους αναγνωριστικούς γύρους μπορούν πάνω στις GSX-RR τους. Ειδικότερα ο πρώτος, έχει δουλέψει σκληρά για να επανέλθει στο 100% της φυσικής του κατάστασης, μετά τον τραυματισμό του στο πόδι τον περασμένο Δεκέμβριο, κατά τη διάρκεια προπόνησης. Επιπλέον οι δύο πρέπει να λύσουν το πρόβλημα της αντοχής του κινητήρα, που οφείλετε στην κυκλοφορία του λαδιού.
H Aprilia
Μια νέα επίσης ομάδα, είναι αυτή του Fausto Gresini (Factory Aprilia Gresini), ο οποίος βασίζεται στην εμπειρία των Alvaro Bautista και Marco Melandri για καλές εμφανίσεις στο φετινό Πρωτάθλημα. Στην Αprilia μόλις έλυσαν το πρόβλημα της δύναμης (με νέο κινητήρα) απέκτησαν πρόβλημα με το πλαίσιο και την αντοχή του (σύμφωνα με το Moto Sprint) και τώρα προσπαθούν να βρουν μία... μέση λύση.
Και οι άλλοι...
Με έντονο το ελληνικό στοιχείο (πολύ πιθανό να το δούμε και στα χρώματά της) θα είναι η LCR Honda, που θα έχουν τη μεγάλη χορηγία της CWM και του Αντώνη Κωνσταντίνου στην ομάδα. Οι οδηγοί της είναι ο Cal Crutchlow στην εργοστασιακή Honda και ο Jack Miller στην OPEN Honda (RC213V-RS) την οποία οδήγησε τόσο στην Valencia, όσο και σ' ένα ιδιωτικό τεστ στα τέλη Νοεμβρίου στην Sepang.
Να ξεπεράσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την απραξία των δυο μηνών θέλει και ο Scott Redding. Ο Βρετανός αγωνίζεται τη νέα σεζόν με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Honda στην καινούργια ομάδα που κάνει την εμφάνισή της στη μεγάλη κατηγορία: την Estrella Galicia Marc VDS.
Πολύτιμη εμπειρία θα συνεχίσουν να μαζεύουν και οι Stefan Bradl και Loris Baz, οι οποίοι θα οδηγούν τη νέα χρονιά την πρωταθλήτρια OPEN μοτοσυκλέτα της Yamaha στην NGM Mobile Forward Racing, με την τελευταία να ρίχνει το βάρος αποκλειστικά στο πλαίσιο της Yamaha.
Μια από τις ομάδες που θα συνεχίσουν χωρίς αλλαγές και τη νέα χρονιά, είναι αυτή της Monster Tech 3 που έχει στις τάξεις της τους νεαρούς Pol Espargaro και Bradley Smith. Ο πρώτος, rookie της χρονιάς πέρυσι, συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, καθώς πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν από τον Ισπανό να αποτελέσει μια ευχάριστη έκπληξη πάνω στην M1 του.
Οι Danilo Petrucci (Pramac Racing) και Hector Barbera / Mike Di Meglio (Avintia Racing) θα ανέβουν και πάλι πάνω στις μοτοσυκλέτες της Ducati, την ώρα που ο συναθλητής του πρώτου, Yonny Hernandez, θα βλέπει από μακριά τις προσπάθειες των συναθλητών του, καθώς αναρρώνει από έναν τραυματισμό στον ώμο του. Τη θέση του στο τεστ θα πάρει ο δοκιμαστής της Ducati, Michele Pirro.
Να θυμίσουμε ότι το τεστ θα διαρκέσει τέσσερις ημέρες, με τις πρώτες τρεις να γίνονται διεξάγονται με ελαστικά της Bridgestone, ενώ την τέταρτη - και με σημαντικά μειωμένο τον αριθμό των αναβατών - θα γίνουν δοκιμές με τα αντίστοιχα της Michelin που θα επιστρέψει στο MotoGP το 2016.