Hyundai: Το πρώτο Αυτοματοποιημένο Συνεργείο
H Hyundai Motor Company, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας, παρουσίασε το πρώτο σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιωτικά ανεπτυγμένο «Αυτοματοποιημένο Συνεργείο» με εξελιγμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών, προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω ικανοποίηση των πελατών και να παρέχει ένα γενικό περιβάλλον διαχείρισης της υπηρεσίας στα συνεργεία της σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Με το σύστημα παροχής υπηρεσιών του Αυτοματοποιημένου Συνεργείου, η Hyundai Motor Company διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα παροχής υπηρεσιών πληροφορικής, προσφέροντας στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Θα συμβάλει επίσης σε μεγάλο βαθμό στη συνεχή βελτίωση της συνολικής ποιότητας του serviceμέσω της state-of-the-art ψηφιακής τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. KangRae Lee, Επικεφαλής του InternationalServiceDivisionτης Hyundai Motor Company.
Οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται για την κατάσταση επισκευής των οχημάτων τους μέσω συσκευών tablet PC. Επίσης, θα είναι σε θέση να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο μέσω ειδικών σημείων (kiosks) που θα είναι τοποθετημένα στους χώρους αναμονής των πελατών. Μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα της Hyundai, τη μάρκα και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ θα είναι επίσης διαθέσιμες στα ειδικά σημεία (kiosks) που θα είναι τοποθετημένα στους χώρους αναμονής των πελατών.
Συνολικά 12 μονάδες προετοιμάζονται για όλα τα συνεργεία ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων αυτόματων συστημάτων αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, επιθεωρήσεις αυτοκινήτων σε πραγματικό χρόνο και εκτίμηση κόστους συντήρησης.
Όλοι οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές της Hyundai Motor σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πλέον σε θέση να δημιουργήσουν ένα βελτιστοποιημένο σύστημα εξυπηρέτησης με βάση τις συνθήκες της χώρας τους.
H Hyundai Motor εφαρμόζει μέσα στο τρέχον έτος το νέο «Αυτοματοποιημένο Συνεργείο» σε όλα τα συνεργεία της Hyundai ανά τον κόσμο σε 17 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ρωσίας, της Αυστραλίας και στο Μεξικό.