Honda: Νέο Civic Type R Αεροδυναμικά σχεδιασμένο για κορυφαίες επιδόσεις (photos)

Με νέο δίλιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού VTEC TURBO και αεροδυναμικά χαρακτηριστικά προσφέρουν κορυφαία τελική ταχύτητα.

Honda: Νέο Civic Type R Αεροδυναμικά σχεδιασμένο για κορυφαίες επιδόσεις (photos)
2'

Το νέο Honda Civic Type R – που θα πραγματοποιήσει παγκόσμια παρουσίαση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015 – υιοθετεί μία σειρά από εντυπωσιακές σχεδιαστικές βελτιώσεις, επηρεασμένες από την εκτενή αεροδυναμική εξέλιξη και τις δοκιμές σε υπολογιστή και στην σήραγγα αεροδυναμικής. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και άριστη αεροδυναμική πίεση.

Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αξιοποιούν τις δυνατότητες του δίλιτρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού VTEC TURBO του Civic Type R που μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 270 χλμ ( εσωτερικές τιμές Honda, υπόκεινται σε έγκριση τύπου), απαράμιλλη στην τάξη των προσθιοκίνητων ανταγωνιστών του.

Ένα νέο, σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος βελτιώνει τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και συνδυάζεται με πίσω διαχύτη για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης – ουσιαστικά «κολλώντας» το πάνω στην άσφαλτο. Μία αποκλειστική πίσω πτέρυγα αναδεικνύει την εμφάνιση του αυτοκινήτου και παράγει πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, χάρη στη δομή της αεροτομής.

Φαρδύ εμπρός σπόιλερ και βαθιές πλαϊνές ποδιές διαχειρίζονται τη ροή του αέρα μειώνοντας την άνωση, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ειδικά διαμορφωμένος για να εμποδίζει το στροβιλισμό του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς, μειώνοντας την αντίσταση και αυξάνοντας την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί την ισχύ του, το Type R είναι εξοπλισμένο με φρένα υψηλών επιδόσεων Brembo στους εμπρός τροχούς που σχεδιάστηκαν ειδικά για το αυτοκίνητο. Μπροστά, εξαπίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν πίεση πέδησης σε διάτρητους δίσκους 350 mm. Νέες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών, μοναδικές για το Type R, ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φρένα.

Η διαχείριση της θερμότητας ήταν ένα ακόμα κρίσιμο ζήτημα για την ομάδα σχεδίασης, που επέφερε αρκετές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση. Μεγαλύτεροι επάνω και κάτω αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγοί μπροστά και πίσω στους θόλους των εμπρός τροχών, συνδυάζονται γα να προσφέρουν καλύτερη ψύξη και εξαερισμό για τον ισχυρό κινητήρα.

Το Civic Type R θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σε Championship White – ένα χρώμα που χαρακτηρίζει τις διάφορες γενιές θρυλικών οχημάτων Type R.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή