Κia: Νέο Ceed στη Γενεύη
Ένας νέος 3κύλινδρος κινητήρας 1.000 κ.εκ., (με Turbo) είναι το μεγάλο νέο της KIA Ο T-GDi, ο οποίος αποτελεί τον προπομπό μιας νέας γενιάς μοτέρ στην λογική του downsizing, σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τους μηχανικούς της εταιρείας στο ερευνητικό κέντρο Namyang της Κορέας, με στόχο την αυξημένη απόδοση χωρίς συμβιβασμούς σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η απόδοσή του (χιλιάρη τρικύλινδρου) είναι 120 ίπποι και η ροπή του στα 172 Nm σταθερά από τις 1.500 έως και τις 4.100 σ.α.λ.. Το μυστικό του είναι το σύστημα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου με πίεση έως και 200 bar, καθώς και το γνωστό μας start&stop (ISG, σύμφωνα με την ονοματολογία που έχει ειδικά για την περίσταση υιοθετηθεί). Το σημαντικό είναι πως το μοτέρ αυτό θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Kia.\
Πρεμιέρα στη Γενεύη και για το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο (133 ίππων) κινητήρα 1600 κ.εκ. της έκδοσης GT Line. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το συγκεκριμένο κιβώτιο μπορεί να «διαχειριστεί» χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα έως και 300 Nm ροπής, τιμή ιδιαίτερα αυξημένη σε σχέση με την αντίστοιχη ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής. Το νέο κιβώτιο προσφέρει και χαμηλότερη κατά 7% κατανάλωση σε σχέση με ένα χειροκίνητο.
Τον νέο κινητήρα και το νέο κιβώτιο θα τα δούμε στα Ευρωπαϊκά μοντέλα της Kia το τελευταίο 3μηνο της χρονιάς.