Mitsubishi: Η MMC στη 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015
Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ετοιμάζεται για παγκόσμια παρουσίαση του πρωτότυπου Concept XR-PHEV II στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης ( 3 - 15 Μαρτίου).
Το Concept XR-PHEV II (όπου XR σημαίνει X crossover Runner) ενσαρκώνει την ιδέα ενός μικρού SUV που χρησιμοποιεί το νέο plug-in υβριδικό σύστημα EV (σύστημα PHEV). Επίσης στο περίπτερο της MMC θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το L200 pickup truck, που θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά φέτος το καλοκαίρι.
Το Mitsubishi Concept XR-PHEV II ενσαρκώνει τη φιλοσοφία ενός μικρού SUV και αναμένεται να γίνει το δεύτερο μοντέλο PHEV της MMC μετά το Outlander PHEV που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2014. Η MMC προωθεί την εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών επόμενης γενιάς της earth TECHNOLOGY που διέπονται από τις αρχές της Περιβαλλοντικής Υπευθυνότητας, της Οδηγικής Απόλαυσης, της Αντοχής & της Ασφάλειας.
Η εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα υιοθε-τώντας περιβαλλοντικές τεχνολογίες. Αυτή τη στιγμή εξελίσσει συστήματα PHEV κατάλληλα για κάθε μοντέλο της εταιρείας με προοπτική παρουσίασης στο άμεσο μέλλον. Το νέο σύστημα PHEV που συνοδεύει το Mitsubishi Concept XR-PHEV II είναι ένα ελαφρύ, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα με κινητήρα μπροστά/εμπρόσθια κίνηση (FWD), ιδανικό για crossover πόλης. Το σύστημα πετυχαίνει πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 40 g/km, από τις χαμηλότερες για PHEV, σε συνδυασμό με ζωηρές και ομαλές επιδόσεις και άριστη απόκριση.
Το Concept XR-PHEV II είναι το πρωτότυπο μικρό SUV πόλης που χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα PHEV σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκίνητα με κινητήρα μπροστά/εμπρόσθια κίνηση (FWD) για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.
Ανανεωμένο αισθητικά με δυναμικές και σπορ σχεδιαστικές φόρμες και μία τολμηρή πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή, το Concept XR-PHEV II προδίδει τις συναρπαστικές επιδόσεις που προσφέρει το ισχυρό μοτέρ του. Η εμπρός μάσκα χρησιμοποιεί μία στιβαρή και ανθεκτική δομή, ενώ εντυπωσιάζει ο τρόπος με τον οποίο το κεντρικό τμήμα που φιλοξενεί τα λειτουργικά μέρη προστατεύεται από την κάτω και τις πλαϊνές πλευρές. Τα εμπρός φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα αριστοτεχνικά με τρόπο που αναδεικνύουν τις γραμμές του αμαξώματος. Ο συνδυασμός αυτών των σχεδιαστικών στοιχείων δημιουργεί ένα νέο είδος στυλ για crossover πόλης.
Το εσωτερικό εκφράζει προσδοκίες υψηλών επιδόσεων μέσα από τα ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται και την οπτική εμφάνιση που αυτά προσφέρουν. Το ταμπλό εκτείνεται στα πλάγια σαν δύο φτερά με αφετηρία την εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα στην οποία συγκεντρώνονται τα περισσότερα χειριστήρια. Η κομψή αισθητική του εσωτερικού αποτυπωμένη στο ταμπλό τονίζεται από ασημί διάκοσμο και πλαϊνά διακοσμητικά ένθετα που διατρέχουν την καμπίνα σε όλο της το μήκος.
Το νέο PHEV είναι σχεδιασμένο για χρήση σε μοντέλα με σύστημα κίνησης τοποθετημένο μπροστά και περιλαμβάνει ένα κινητήρα MIVEC, νέο ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μία νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος. Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα για να χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Η νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος αποτελείται από έναν συμπαγή και υψηλής απόδοσης μετατροπέα (inverter) και σύστημα μεταβλητής τάσης που κρατά τις εκπομπές CO2 κάτω από 40 g/km - από τις καλύτερες τιμές σε επίπεδο περιβαλλοντικής συμβατότητας για μοντέλο PHEV. Το σύστημα PHEV είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί κυρίως σε ηλεκτρικό πρόγραμμα με τον κινητήρα να εκτελεί χρέη γεννήτριας ή να παρέχει πρόσθετη κινητήρια ισχύ όταν χρειάζεται. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, γίνεται αυτόματη επιλογή του κατάλληλου προγράμματος: πλήρως ηλεκτρικό, εν σειρά υβριδικό, και παράλληλο υβριδικό. Επιλέγοντας Battery Save ή Battery Charge mode, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνηση όταν το επιθυμεί. Προσφέροντας ισχυρές και σπορ επιδόσεις, το σύστημα πετυχαίνει μία αθόρυβη και πολιτισμένη οδηγική εμπειρία χωρίς διακοπές ισχύος από τις αλλαγές ταχυτήτων για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
L200 Triton
Το L200 είναι η Ευρωπαϊκή έκδοση του Triton pickup που παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη πέρσι το Νοέμβριο. Παράλληλα με τις βελτιώσεις του σε επίπεδο λειτουργικότητας και αξιοπιστίας σαν ένα επαγγελματικό όχημα, εξελίχθηκε ως το απόλυτο sport utility truck με χώρους και ανέσεις επιβατικού μοντέλου. Η έκδοση diesel του L200 χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.4 MIVEC που πληροί τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, εκπέμπει μόλις 169 g CO2/km - από τις χαμηλότερες τιμές στην κατηγορία του. Αξιοσημείωτα είναι τα χαρακτηριστικά ισχύος και οδήγησης. Τα τετρακίνητα μοντέλα υιοθετούν το σύστημα Super Select 4WD-II από το Pajero με δυνατότητα επιλογής από τέσσερα προγράμματα οδήγησης για άριστη πρόσφυση σε όλους τους τύπους οδοστρώματος και εξαιρετικές επιδόσεις επί παντός εδάφους.