Mercedes AMG GT3: Ένας πολεμιστής στο σαλόνι
Ο επιβλητικός ήχος του V8 κινητήρα της Mercedes-AMG θα ακουστεί στις αρχές Μαρτίου, με την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν του 2015 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GT3. Όμως η νέα Mercedes-AMG GT3, θα κάνει ντεμπούτο στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.
Κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για τα πρωταθλήματα GT3, το αγωνιστικό αυτό αυτοκίνητο θα συμμετέχει σε παγκοσμίως αναγνωρισμένους αγώνες, ως εργοστασιακή συμμετοχή αλλά και θα προσφερθεί σε ιδιώτες.
Η νέα GT3 βασίζεται στη Mercedes-AMG GT, η οποία λανσαρίστηκε πριν από λίγους μήνες στην αγορά. Μετά από μια εντατική περίοδο δοκιμών, η νέα αγωνιστική AMG θα παραδοθεί στις πρώτες ομάδες που θα την παραγγείλουν στα τέλη του 2015.
«Με τη νέα Mercedes-AMGGT3 εγκαινιάζουμε την είσοδό μας σε έναν σκληρά ανταγωνιστικό χώρο. Το υψηλό τεχνολογικό επίπεδο και οι δίκαιοι κανονισμοί αγώνων μας δίνουν τον κίνητρο να κατακτήσουμε με το νέο μας αγωνιστικό αυτοκίνητο την pole position. Μόνο τότε μπορείς να αποδείξεις αξιόπιστα τη φιλοδοξία σου για πρωτιά, όταν συναγωνίζεσαι και νικάς τους καλύτερους,» δήλωσε ο Tobias Moers, διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-AMG GmbH.
Η αρχική έκδοση Mercedes-AMG GT, με το χαμηλό κέντρο βάρους της, την άριστη κατανομή βάρους και το φαρδύ μετατρόχιο,παρέχει ήδη την ιδανική βάση για το αγωνιστικό μοντέλο GT3. Ακρίβεια στις στροφές, υψηλή εγκάρσια επιτάχυνση, μοναδική ευελιξία, υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και μικρό ποσοστό αδράνειας κατά την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, είναι λίγα από τα χαρακτηριστικά του νεότερου μέλους της οικογένειας Mercedes-AMG. Όλες αυτές οι ιδιότητες, δίνουν στον οδηγό το πλεονέκτημα που χρειάζεται για να κατακτήσει τις πρώτες θέσεις, σε οποιαδήποτε αγώνα και αν συμμετέχει.
Ακόμα και ακίνητη, η νέα Mercedes-AMG GT3 εκφράζει την απόλυτη δύναμη. Το ματ χρώμα της σε designο selenite grey magno καλύπτει τις μυώδεις γραμμές της σαν δεύτερο δέρμα. Το φαρδύ αμάξωμα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, ο διαχύτης και η πίσω αεροτομή προσδίδουν μία επιθετική διάθεση στο αυτοκίνητο. Όλες οι τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο αμάξωμα εξυπηρετούν τη μέγιστη απόδοση και την αεροδυναμική.
Όπως ακριβώς στην έκδοση δρόμου, η GT3 αποτελείται από ένα πολύ ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα σταθερό πλαίσιο αλουμινίου, που προσφέρει εξαιρετική προστασία στον οδηγό. Ο οδηγός προστατεύεται επίσης από το ανθεκτικό κέλυφος του καθίσματος από ανθρακόνημα και τον ενσωματωμένο κλωβό από ατσάλι υψηλής αντοχής.
Για την ελάττωση του συνολικού βάρους του οχήματος, το κάλυμμα του κινητήρα, οι πόρτες, το μπροστινό φτερό, η μπροστινή και η πίσω ποδιά, τα πλευρικά τοιχώματα, τα πλευρικά μαρσπιέ, ο διαχύτης, το καπό του χώρου φόρτωσης και η πίσω αεροτομή είναι όλα κατασκευασμένα από ιδιαίτερα ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα ανθεκτικό ανθρακόνημα.
Για τη δυναμική επιτάχυνση φροντίζει ο εξελιγμένος ατμοσφαιρικός, υψηλόστροφος κινητήρας V8 6.300 κ.εκ. της AMG που φορούσε η SLS AMG GT3. Η φιλική προς το χρήστη τεχνολογία, η απόλυτη αξιοπιστία, τα μακρά μεσοδιαστήματα συντηρήσεων, το χαμηλό κόστος χρήσης και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ήταν ο λόγος που επιλέχθηκε για το νέο αγωνιστικό μοντέλο της Mercedes-AMG. Το εξατάχυτο, σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων της GT3 είναι–όπως και στη βασική έκδοση GT–τοποθετημένο στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους. Κοινό χαρακτηριστικό των δύο εκδόσεων είναι επίσης τα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν πόσο κοντά βρίσκεται η αγωνιστική τεχνολογία με την τεχνολογία των αυτοκινήτων παραγωγής στην AMG.