Triumph: Νέα Tiger 800
Εντός ή εκτός δρόμου, η συμπεριφορά της νέας Tiger, η θέση οδήγησης, ο χειρισμός και ο άμεσος κινητήρας δίνουν στον αναβάτη ό,το χρειάζεται για να ευχαριστηθεί τη κάθε βόλτα ανεξάρτητα με το κλίμα ή τις συνθήκες.
Για το 2015 δεν υπάρχει μόνο μία Tiger 800, αλλά τέσσερις. Οι Tiger 800 XR και XRX πιο επικεντρωμένες στην άσφαλτο ενώ οι Tiger 800 XC και 800XCX έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν υψηλά επίπεδα στάνταρ εξοπλισμού ενώ οι κορυφαίες XRΧ και XCΧ, προσφέρουν στον αναβάτη μια μεγάλη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού και τεχνολογία επικεντρωμένη πάνω του. Αυτή η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί για βέλτιστη απόδοση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και περιλαμβάνει:
- Ride by Wire
- Απενεργοποιούμενο ABS
- Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης
- Τρία Προγράμματα Οδήγησης (XRX και XCX)
- Cruise Control (XRX και XCX μόνο)
- Υπολογιστή Ταξιδιού
Επιπρόσθετα από την ενσωματωμένη τεχνολογία και την αναβάθμιση του εξοπλισμού, η νέα Tiger 800 διαθέτει τον «καθαρότερο» από την άποψη εκπομπών ρύπων και οικονομικότερο τρικύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Triumph μέχρι σήμερα.
Η μονάδα των 800κ.εκ. είναι ένας εξαιρετικός κινητήρας που έχει ροπή από τις χαμηλές ταχύτητες, αποδίδει δύναμη στις μεσαίες στροφές, αλλά παρόλα αυτά επιτρέπει και στον αναβάτη να χρησιμοποιήσει τις υψηλότερες στροφές, μέχρι και το όριο των 10.000 σαλ. Η πλήρης εκμετάλλευση της δύναμης έχει γίνει τώρα ευκολότερη χάρη στις πιο ελαφριές και ακριβείς αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο, το οποίο τώρα χρησιμοποιεί εξαρτήματα από το κορυφαίο supersport μοντέλο Daytona 675.
Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί δραματικά – έως 17% στο κύκλο «μεικτής χρήσης» (Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών). Δεδομένης της χωρητικότητας των 19 λίτρων του ρεζερβουάρ, δίνει θεωρητική αυτονομία 437χλμ, κάτι που σημαίνει λιγότερες στάσεις μεταξύ ανεφοδιασμών.
Σε συνδυασμό με το σημαντικά αναθεωρημένο κινητήρα υπάρχει ένα κορυφαίο για τη κατηγορία πακέτο περιφερειακών που μεταφράζεται σε πολύ καλή οδική συμπεριφορά στο δρόμο και αυξημένη ικανότητα εκτός δρόμου. Τα ολοκαίνουργια XC και XCX διαθέτουν ανάρτηση WP (White Power) για να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το ανεστραμμένο «πιρούνι» 43χιλ της WP, είναι εύκολο στις ρυθμίσεις, μέσω ειδικών διακοπτών στο πάνω μέρος του. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ένα αμορτισέρ της WP ρυθμιζόμενο και αυτό.
Η βελτιωμένη εργονομία, σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε πλήρως την αυξημένη αυτονομία, βελτιωμένη θερμική απόδοση και μια σειρά νέων λεπτομερειών η νέα Triumph Tiger 800 πραγματικά δεν είναι μια συνηθισμένη adventure.
Η νέα Tiger 800 είναι διαθέσιμη στα καταστήματα της Triumph από τον Ιανουάριο.