BMW Group: Νέο ρεκόρ πωλήσεων το Φεβρουάριο
Ρεκόρ παραδόσεων 294.112 (το 2014: 274.113) οχημάτων από την έναρξη της χρονιάς – αύξηση 7,3% συγκριτικά με την ίδια χρονική περίοδο πέρσι.
«Ξεκινήσαμε δυνατά τη χρονιά με το Φεβρουάριο να σημειώνει ένα ακόμα ρεκόρ πωλήσεων», δήλωσε ο Ian Robertson, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, Πωλήσεις και Μάρκετινγκ BMW. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Είμαι σίγουρος ότι η φρέσκια γκάμα μοντέλων μας, που περιλαμβάνει τη νέα BMW Σειρά 2 Gran Tourer και την ανανεωμένη BMW Σειρά 1 που πρόσφατα έκανε την πρεμιέρα της στο Σαλόνι της Γενεύης, θα βοηθήσει να παραμείνουμε σε τροχιά ανόδου το 2015».
Η μάρκα BMW πέτυχε τον καλύτερο Φεβρουάριο στην ιστορία της με παραδόσεις 131.416 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 5,2% (το 2014 ήταν 124.952). Οι φετινές πωλήσεις μέχρι στιγμής αυξήθηκαν κατά 5,7% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι, φτάνοντας συνολικά τις 255.981 μονάδες (το 2014 ήταν 242.130).
Η ζήτηση για τη BMW Σειρά 2 παρουσιάζεται ισχυρή τον Φεβρουάριο με συνολικές παραδόσεις 7.302 οχημάτων. Η Σειρά 2 Active Tourer συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό επί των πωλήσεων, αφού 5.360 αντίτυπα του καινοτόμου compact μοντέλου παραδόθηκαν σε πελάτες το δεύτερο μήνα της χρονιάς. Η μεγαλύτερη BMW Σειρά 2 Gran Tourer - το πρώτο επταθέσιο μοντέλο στην κατηγορία που θα διατίθεται με τετρακίνηση – αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχία της Active Tourer τον Ιούνιο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η BMW Σειρά 4 παραδόθηκε σε συνολικά 9.636 πελάτες το Φεβρουάριο ενώ η BMW X4, που λανσαρίστηκε πέρσι το καλοκαίρι, πουλήθηκε σε 4.040 αντίτυπα. Η BMW X5 παραμένει ισχυρός συντελεστής ανοδικής πορείας για τη μάρκα με αύξηση πωλήσεων 46% από πέρσι το Φεβρουάριο (12.916 / πέρσι ήταν 8.844) ενώ η BMW X6 σημείωσε επίσης άνοδο πωλήσεων 5,9% φτάνοντας στις 2.819 μονάδες (πέρσι ήταν 2.662). Οι πωλήσεις οχημάτων BMW i ανήλθαν στις 2.165 το Φεβρουάριο με παραδόσεις 1.824 BMW i3 και 341 BMW i8. Το 2014 – την πρώτη του χρονιά στην αγορά - το BMW i3 ήταν το τρίτο δημοφιλέστερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο με πωλήσεις περίπου 16.000 μονάδων.
Μετά την περσινή αλλαγή του μοντέλου, η μάρκα MINI είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 27,1% φτάνοντας συνολικά στις 20.303 μονάδες (πέρσι ήταν 15.976). Το 2015 σηματοδότησε το καλύτερο ξεκίνημα της χρονιάς στην ιστορία της μάρκας με συνολικές παραδόσεις 37.678 MINI το πρώτο δίμηνο, αύξηση 19,7% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι (31.486). Το νέο 3θυρο MINI αποδεικνύεται μεγάλη επιτυχία: 7.877 παραδόθηκαν σε όλο τον κόσμο το Φεβρουάριο, αύξηση 69,8% από τον ίδιο μήνα πέρσι, που οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από την αλλαγή του μοντέλου (πέρσι ήταν 4.640). Το 5θυρο MINI σημειώνει επίσης ισχυρές πωλήσεις με 5.088 μονάδες το Φεβρουάριο.
Σε όλο τον κόσμο, το BMW Group πέτυχε υψηλότερες πωλήσεις σε όλες τις περιοχές σε σχέση με τον περσινό Φεβρουάριο. Οι φετινές πωλήσεις μέχρι σήμερα σημειώνουν επίσης άνοδο σε όλο τον κόσμο σύμφωνα με την εταιρική στρατηγική για ισορροπημένη ανάπτυξη παντού.
Οι πωλήσεις BMW και MINI στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 7,0% το Φεβρουάριο, στο συνολικό αριθμό των 64.685 μονάδων (πέρσι ήταν 60.435). Οι πωλήσεις το πρώτο δίμηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 7,7% (120.365 / πέρσι 111.768). Αύξηση επιτεύχθηκε σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές με αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε αρκετές χώρες. Στη Γερμανική αγορά οι ταξινομήσεις το Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά 13,3% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι (20.660 / πέρσι 18.229) ενώ οι πωλήσεις στην Ιταλία αυξήθηκαν κατά 8,4% - συνολικά 6.055 τη μήνα αυτό (πέρσι 5.588). Η Μ. Βρετανία συνεχίζει να απολαμβάνει υψηλή άνοδο, με συνολικές παραδόσεις 6.341 BMW και MINI (πέρσι ήταν 5.980 / +6,0%).
Στην Αμερικανική ήπειρο οι πωλήσεις BMW και MINI συνεχίστηκαν δυνατά από την έναρξη της χρονιάς σημειώνοντας αύξηση 13,8% το Φεβρουάριο (34.698 / πέρσι 30.490). Οι φετινές πωλήσεις μέχρι στιγμής παρουσιάζουν άνοδο 10,1% με τις συνολικές παραδόσεις στα 62.150 οχήματα για το 2015 (πέρσι 56.467). Η Β. Αμερική ήταν ο μεγαλύτερος συντελεστής αύξησης στην περιοχή: παραδόσεις οχημάτων BMW και MINI το Φεβρουάριο έφτασαν στις 28.921 στις ΗΠΑ (πέρσι ήταν 24.476 / +18,2%) με παρόμοια αύξηση στον Καναδά, όπου 2.692 πελάτες παρέλαβαν τα αυτοκίνητά τους (πέρσι 2.295 / +17,3%).
Οι παραδόσεις στην Ασία ήταν επίσης υψηλότερες συγκριτικά με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρσι. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου αυξήθηκαν στην περιοχή από πέρσι κατά 4,1% (47.154 / πέρσι 45.292) και φέτος μέχρι στιγμής το ποσοστό διαμορφώνεται στο +5,4% (101.342 / πέρσι 96.133). Οι πωλήσεις BMW και MINI στην Ηπειρωτική Κίνα ανήλθαν στις 31.089 το Φεβρουάριο, αύξηση 2,7% έναντι του ίδιου μήνα πέρσι (30.281) ενώ οι πωλήσεις στη Ν. Κορέα αυξήθηκαν κατά 22,0%, αγγίζοντας το συνολικό αριθμό των 4.191 (πέρσι ήταν 3.435).
Η BMW Motorrad συνέχισε επίσης το επιτυχημένο ξεκίνημα της χρονιάς με αύξηση 13,5% (9.195 / πέρσι ήταν 8.098), που σημαίνει ότι ήταν ο καλύτερος Φεβρουάριος όλων των εποχών για τη μάρκα. Συνολικά 15.458 οχήματα BMW Motorrad παραδόθηκαν σε πελάτες το πρώτο δίμηνο της χρονιάς, αύξηση 14,2% από την ίδια περίοδο πέρσι (13.536). Αυτή η θετική εξέλιξη οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για μοτοσικλέτες που λανσαρίστηκαν πρόσφατα όπως οι S 1000 RR, R 1200 R και F 800 R.