Ford: Στις πιο ηθικές εταιρίες παγκοσμίως για το 2015
Η Ford ανάμεσα στις Πιο Ηθικές Εταιρίες Παγκοσμίως για το 2015 στη Λίστα του Ethisphere Institute – η μοναδική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που τιμάται με τέτοια διάκριση.
Η διάκριση έρχεται σε μία εποχή όπου οι κανόνες λειτουργίας μιας εταιρίας θεωρούνται το ίδιο σημαντικοί με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.
«Αυτή η διάκριση επιβραβεύει τις σωστές εταιρικές πρακτικές και αποφάσεις σε καθημερινή βάση,» δήλωσε ο Bill Ford, Executive Chairman της Ford Motor Company. «Η ηθική και η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη φήμη και επιτυχία μιας εταιρίας και είμαστε περήφανοι που η Ford, είναι η μοναδική από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που κερδίζει αυτή τη διάκριση για έξι συνεχείς χρονιές.»
Η αξιολόγηση της Παγκοσμίως Πιο Ηθικής Εταιρίας βασίζεται σε ένα πλαίσιο του Ethisphere Institute όπου γίνεται αποτίμηση της απόδοσης με αντικειμενικό, συνεπή και τυποποιημένο τρόπο. Η διάκριση απονέμεται σε όσους αριστεύουν σε πέντε κατηγορίες – ηθική και συμμόρφωση, εταιρική κοινωνική ευθύνη, καλλιέργεια ηθικής, διακυβέρνηση και ηγεσία, καινοτομία και φήμη.
«Οι Παγκοσμίως Πιο Ηθικές Εταιρίες ασπάζονται την αλληλένδετη σχέση μεταξύ ηθικής επιχειρηματικής πρακτικής και βελτιωμένων εταιρικών επιδόσεων,» δήλωσε ο Timothy Erblich, Ethisphere chief executive officer. «Αυτή η αναγνώριση είναι αποτέλεσμα συλλογικής δράσης και προσπάθειας ενός παγκόσμιου ανθρώπινου δυναμικού. Συγχαίρουμε όλους στη Ford για το εξαιρετικό επίτευγμα.»
Η διάκριση σχετίζεται και με την έρευνα επιβεβαιώνοντας ότι η ηθική και αξιοπιστία επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών. Πέρσι, σύμφωνα με το 2015 Harris Poll Reputation Quotient, το 53% του Αμερικανικού κοινού είχε πάρει περισσότερες πληροφορίες για μία εταιρία πριν συνδιαλλαχτεί μαζί της. Πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων αποφάσισε να μην έχει δοσοληψίες με κάποια εταιρία για την οποία η κρατούσα άποψη είναι αρνητική.
Η Ford βλέπει αυτή την τάση να επηρεάζει καταναλωτές κάθε ηλικίας - ιδιαίτερα όμως τους νεαρότερους πελάτες. Τα μέλη της Γενιάς Z (γεννημένα μετά το 1993) συγκριτικά με τη Γενιά Χ έχουν κατά 54% μεγαλύτερη επιθυμία να επηρεάσουν τον κόσμο, ενώ ως καταναλωτές συναλλάσσονται με εταιρίες παρόμοιων αρχών και αντιλήψεων, σύμφωνα με μελέτη της εταιρίας ερευνών Sparks & Honey.