Παν. Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ριτσώνα: Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές του αγώνα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν σήμερα οι επίσημες δοκιμές της εναρκτήριας ανάβασης της χρονιάς, της ιστορικής Ριτσώνας.

Παν. Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ριτσώνα: Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές του αγώνα
2'

Οι καθυστερήσεις ήταν ελάχιστες καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, με αποτέλεσμα να διεξαχθούν και τα τρία προγραμματισμένα σκέλη. Ο καιρός ήταν σύμμαχος, καθώς από το πρωί ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του.

Στο τρίτο σκέλος των δοκιμών, στην Ομάδα Α ταχύτερος ήταν ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC), με τους Μανώλη Πιτσάκη (Hyundai Accent WRC) και Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport) να ακολουθούν. Να σημειωθεί πως ο Μιχάλης Ευθυμίου που πέτυχε την καλύτερη επίδοση στα δύο πρώτα σκέλη δεν εκκίνησε στο τρίτο.

Στην Ομάδα Ν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με το Lancer 10ης γενιάς ήταν ταχύτερος και σε αυτό το σκέλος. Οι Κώστας Καραθανάσης (Opel Astra) και Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC) ακολούθησαν. Και σε αυτή την ομάδα, ο Πάνος Κύρκος δεν εκκίνησε στο τρίτο σκέλος. Να τονιστεί πως στο δεύτερο σκέλος, ο οδηγός είχε τετ-α-κε που του κόστισε χρόνο.

Στην Ομάδα Ε, οι Διονύσης Τροβάς (BMW M3), Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi) και Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Maxi Evo 2) ήταν οι τρεις ταχύτεροι, εκμεταλλευόμενοι και την απουσία αρκετών οδηγών που επέλεξαν να μη συμμετάσχουν στο τρίτο σκέλος.

Για άλλο ένα σκέλος, στην κατηγορία 2 των Ιστορικών, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS MKI 1600) έδειξε ...ανίκητος, ενώ στην κατηγορία 3, Δημήτρης Οικονόμου με Volkswagen Golf GTi σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, ο Εμμανουήλ Καμπάς με Toyota MR2 ήταν ταχύτερος, ενώ στα Turbo ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo VIII πέτυχε την καλύτερη επίδοση.

Μηχανικά προβλήματα ανάγκασαν τους Ευθύμιο Χριστοδούλου και Γιώργο Ντέκα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή