F1 Μαλαισία: Βελτίωση των χρόνων είδαν στην Pirelli
Η ανάλυση των δεδομένων του Grand Prix Αυστραλίας έδειξε πως τα μονοθέσια είναι μέχρι και δυο δευτερόλεπτα ταχύτερα ανά γύρο, σε κάθε περίοδο δοκιμών ή αγώνα συγκρινόμενα με την αντίστοιχη του 2014. Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και στο υπόλοιπο της σεζόν.
Κατά τη διάρκεια του περσινού Grand Prix της Αυστραλίας που έγινε κάτω από παρόμοιες καιρικές συνθήκες με το φετινό, ο καλύτερος χρόνος ήταν το 1:29.375 (στο FP3 με μαλακή γόμα). Αυτή η επίδοση σχεδόν καταρρίφθηκε φέτος από το FP1. Ο ταχύτερος χρόνος του τριημέρου για το 2015 ήταν ατό 1:26.327 (δοκιμές, μαλακή γόμα) μια διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον περσινό ταχύτερο χρόνο που έγινε στα πρωινά ελεύθερα του Σαββάτου (FP3) καθώς οι κατατακτήριες δοκιμές πέρυσι, διεξήχθησαν υπό βροχή.
Φέτος στον αγώνα ο ταχύτερος χρόνος ήταν 1:30.945, τον πέτυχε ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton με τη μέση γόμα. Αυτή η επίδοση ήταν ταχύτερη κατά 1.5 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον περσινό ταχύτερο γύρο που πέτυχε ο Nico Rosberg (1.32.478) με τη μαλακή γόμα. Δεδομένου πως η διαφορά ανάμεσα στη μέση και τη μαλακή γόμα στην Αυστραλία φέτος ήταν κατ' εκτίμηση στα 1.4 δευτερόλεπτα εύκολα μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι η διαφορά απόδοσης οφείλεται στις βελτιώσεις των κινητήρων αλλά και των ελαστικών.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery ανέφερε: «Αυτοί οι αριθμοί επιβεβαιώνουν όσα περιμέναμε να δούμε μετά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης: Σημαντική βελτίωση στους χρόνους γύρων ενώ τα μονοθέσια θα γίνονται ταχύτερα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Μπορεί ακόμη και να δούμε ρεκόρ γύρων σε κάποιες πίστες. Μ' αυτό κατά νου παρουσιάσαμε εξελιγμένη δομή σε όλα τα πίσω ελαστικά του 2015 για να τους δώσουμε μεγαλύτερη δυνατότητα κρατήματος παρά τις ακραίες απαιτήσεις που υπάρχουν απ' αυτά».