Volvo: Συνεργασία με τον Avicil
Η Volvo συνεργάζεται με το διάσημο Avicii για τη νέα της καμπάνια. Ο Σουηδός DJ/Παραγωγός Avicii διασκευάζει για τη Volvo το κλασσικό τραγούδι Feeling Good της Νίνα Σιμόν. Η καμπάνια σηματοδοτεί τη νέα εποχή της Volvo με τον ερχομό του Νέου XC90.
Η Volvo Cars και ο διάσημος Σουηδός DJ και Παραγωγός Avicii (Αβίτσι) ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία δημιουργική συνεργασία με στόχο να προβάλλουν τις κοινές σουηδικές τους ρίζες. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους, μία νέα ηχογράφηση ενός κλασσικού κομματιού με συμβολικό τίτλο μαζί με το σχετικό video, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου.
Η συνεργασία Volvo και Avicii θα αποτελέσει τη βάση μιας παγκόσμιας καμπάνιας του σουηδικής μάρκας, με τίτλο «A New Beginning» και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90.
Ο Avicii, 26 ετών, γεννήθηκε στη Στοκχόλμη, και γνωρίζει τεράστια επιτυχία στον κόσμο της μουσικής τα τελευταία χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους DJ, remixer και παραγωγούς δίσκων στον κόσμο.
«Η Volvo Cars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας», είπε ο Alain Visser, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars.
Για τη συνεργασία τους, Volvo και Avicii επέλεξαν το τραγούδι Feeling Good, σε ελεύθερη μετάφραση «Νιώθοντας Ωραία», ένα κλασσικό κομμάτι που ηχογράφησε η Nina Simone πριν από 50 χρόνια και το οποίο παίρνει νέα πνοή με την παραγωγή του Avicii, με την προσθήκη νέων φωνητικών και συναρπαστικού ρυθμού. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Avicii και που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο.
Το video του Feeling Good γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως το Όστερλεν της Σουηδίας, όπου ο ίδιος περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. Ο Avicii με την ομάδα του συμμετείχαν δημιουργικά στο video και το σενάριό του μαζί με τη Volvo.
Η Volvo έχει κερδίσει την παγκόσμια φήμη της για την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ποιότητα που προσφέρει, από την ίδρυση της εταιρείας, το 1927. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ξεκίνησε έναν σημαντικό επαναλανσάρισμα της μάρκας, με βάση αυτές τις σημαντικές αξίες. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη και πολύ φρέσκια ματιά σε όλα όσα μπορεί να προσφέρει ένας κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στους πελάτες του, δηλαδή μια μοναδικά προσωποποιημένη εμπειρία που ενεργά βελτιώνει αλλά και προστατεύει τη ζωή τους.
Ποιος είναι ο Avicii
Το 2011, ο Avicii έφτασε στην κορυφή με την παγκόσμια επιτυχία του «Le7els», το οποίο έγινε No. 1 χορευτική επιτυχία σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ηνωμένο Βασίλειο και πούλησε 4 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως.
Πρώτο σε 6 ακόμα χώρες, στα πρώτα 10 σε πολλές άλλες, χάρισε στον Τιμ Μπέργκλινγκ (Tim Bergling), όπως είναι το πραγματικό του όνομα, τη δεύτερη υποψηφιότητά του για το βραβείο Grammy.
Ακολούθησαν και άλλες επιτυχίες, μεταξύ των οποίων τα "Silhouettes" και "I Could Be the One" (με τον Nicky Romero), ενώ το 2012 γνώρισε μεγάλη δημοσιότητα το remix του "Girl Gone Wild" της Madonna. Το 2013, ο Avicii κέρδισε το πρώτο του βραβείο American Music Award (AMA) (του πλέον δημοφιλούς καλλιτέχνη ηλεκτρονικής χορευτικής μουσικής) και το πρώτο του βραβείο MTV Europe Music Award (EMA) (του καλύτερου καλλιτέχνη ηλεκτρονικής μουσικής).
Το 2014, ο Avicii εδραίωσε τη θέση του ως αστέρας της ηχογράφησης και κορυφαίος DJ με την επιτυχία του πρώτου του επαναστατικού ύφους album, True, της PRMD Records. Το album όχι μόνο ικανοποίησε το δημιουργικό παρορμητισμό του 26χρονου Σουηδού να ξεπεράσει τα όρια της μουσικής, αλλά επαναπροσδιόρισε και το νόημα της χορευτικής μουσικής συνδυάζοντας τους παραδοσιακούς ήχους της folk, της country και της bluegrass με δυναμικές pop μελωδίες, jam συνδυασμούς funk disco και ζωηρούς ρυθμούς house.
Πραγματικά συγκλονιστική η 4 φορές πλατινένια επιτυχία "Wake Me Up" έφτασε στην πρώτη θέση σε 81 χώρες και έγινε το κομμάτι με τη μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά κυκλοφορία στο Spotify (πάνω από 300 εκατομμύρια αναπαραγωγές) και No. 1 στον κόσμο στη μουσική εφαρμογή Shazam, ενώ συγκέντρωσε πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια αναπαραγωγές διεθνώς και 600 εκατομμύρια προβολές στο YouTube.