14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Μετά το 2ο σκέλος ο Pedro συνεχίζει (Photos)

Σαρωτικοί ήταν οι Pedro/ Emanuele Baldaccini,με Lancia Delta Integrale 16V. Ήταν οι ταχύτεροι στο δεύτερο σκέλος του αγώνα στις 6 από τις 7 ειδικές.

14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Μετά το 2ο σκέλος ο Pedro συνεχίζει (Photos)
3'

Το πλήρωμα, που προηγείται στον αγώνα, αντιμετώπησε ένα πρόβλημα στην ενδοσυννενόηση στην προτελευταία διαδρομή της ημέρας. Έτσι έχασε το ...απόλυτο 7 στα 7!

Με αυτή του την επιτυχία, ο Ιταλός οδηγός πλησίασε ακόμη πιο πολύ τον Falcone στην κορυφή της Κατηγορίας 4 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ας μην ξεχνάμε ότι παρά το γεγονός πως θα υπάρχει ένας τελικός νικητής στον αγώνα, οι βαθμοί στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι ξεχωριστοί στο κάθε σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις (ασφάλτινο-χωμάτινο).

Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων οι Myrsell-Junttila. Το πλήρωμα του Porsche 911 RSR χρησιμοποίησε ένα σετ ελαστικών σε όλο το σημερινό σκέλος, με αποτέλεσμα να μην πιέσει όσο θα ήθελε. Βέβαια, η δεύτερη θέση δεν είναι αρνητικό αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη πως οι Σουηδοί δεν αρέσκονται στην άσφαλτο. Τρίτοι ολοκλήρωσαν οι A. Johnsen-I. Johnsen επίσης με Porsche 911 RSR, οι οποίοι στην 8η ειδική, είχαν μια μικροέξοδο, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω συνέπειες για τους ίδιους.

Οι Marenzana-Beltrame (Porsche 911 RSR) κινήθηκαν αθόρυβα, τερματίζοντας τέταρτοι, συγκεντρώνοντας παράλληλα πολύτιμους βαθμούς στη μάχη της κατηγορίας 3. Πίσω τους ολοκλήρωσαν το σκέλος οι Falcone-Ometto, οι οποίοι δείχνουν πως δεν έχουν συνηθίσει ακόμη το νέο τους απόκτημα, τη Lancia Delta Integrale 16V. Την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Wirtmann-Kerekes (Ford Escort RS 2000), Mekler-Mekler Edit (Alfa Romeo 1750 Gtam) και Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT). Το δίδυμο του Audi έκανε αγώνα τακτικής, ο οποίος απέδωσε, και εκμεταλλευόμενο την ατυχία των Πίτσου-Καραπαπάζη (Toyota Celica 2000 GT) είναι μέχρι στιγμής το ταχύτερο ελληνικό πλήρωμα στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Πίτσος ενώ φλέρταρε με το βάθρο, έπαθε λάστιχο στην όγδοη ειδική, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 6 λεπτά και παράλληλα κάθε ελπίδα για διάκριση.


Στον αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος που ολοκληρώθηκε σήμερα, ο Πίτσος είχε χτίσει σημαντική διαφορά, μέχρι την άτυχη στιγμή στον Άγιο Ιωάννη. Έτσι, η νίκη και οι βαθμοί της πρώτης θέσης πήγαν στους Τσαλαματά-Μπαμπαλή (Ford Escort RS 2000), που είχαν έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης και Γ. Χωριανόπουλος – Φωτεινόπουλος, αμφότεροι με Audi 80 GT συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα στον ελληνικό αγώνα. Αξίζει να σημειωθεί πως η αυριανή χωμάτινη ημέρα αποτελεί ξεχωριστό γύρο για το Ελληνικό πρωτάθλημα Ιστορικών.

Άτυχοι ήταν οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ, οι οποίοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την επιτυχημένη, μέχρις εκείνο το σημείο, προσπάθειά τους, καθώς ο κινητήρας του BMW 2002 Ti παρέδωσε πνεύμα. Η τύχη δεν ήταν με το μέρος των Μανδρούκα-Τσάδαρη ούτε στο φετινό Ακρόπολις, καθώς προδόθηκαν από τον κινητήρα του Porsche 911 RSR κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση του ελληνικού πρωταθλήματος. Νωρίς, στην εκκίνηση της τέταρτης ειδικής βγήκαν εκτός αγώνα οι Π. Παραδείσης-Σκούρας (Ford Escort RS 2000) από κωρονοπήνιο. Έφτασαν στην πηγή, αλλά δεν ήπιαν νερό οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης, καθώς εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην μπαταρία του BMW 2002 Ti, στην τελευταία ειδική.

Στη Regularity, το σκέλος δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη και τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά.
Η δράση μεταφέρεται στο χώμα το Σάββατο (30/5), με το σκέλος να περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές στην περιοχή της Κορινθίας, συνολικού μήκους 74.82 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Λέτε η αλλαγή στο τερέν να ανακατέψει την τράπουλα στην κορυφή; Θα το μάθουμε αύριο.

Φωτογραφίες PhotoRallyPress.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή