Κλασσικά Αυτοκίνητα: Η γέννηση της Porsche (photos)
Ο αυστριακός μηχανικός και μέλος της ελίτ της αυτοκινητοβιομηχανίας Ferdinand Porsche έκανε το ντεμπούτο του πρώτου σχεδίου του στη Διεθνή Έκθεση στο Παρίσι το 1900. Το ηλεκτρικό όχημα που παρουσίασε πέτυχε αρκετά ρεκόρ ταχύτητας στην Αυστρία, ξεπερνώντας τα 56 χλμ / ώρα και έδωσε τη διεθνή αναγνώριση στον νεαρό μηχανικό.
Ο Porsche έγινε γενικός διευθυντής της Austro-Daimler (ένα κλιμάκιο της μεγάλης Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας) το 1916 και αργότερα μετακόμισε στην έδρα της Daimler στη Στουτγάρδη. Η Daimler συγχωνεύτηκε με την εταιρεία Benz στη δεκαετία του 1920, και ο Porsche ήταν κυρίως υπεύθυνος σχεδιασμού για μερικά από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Mercedes εκείνης της δεκαετίας.
Έφυγε από την Daimler το 1931 και διαμόρφωσε τη δική του εταιρεία. Λίγα χρόνια αργότερα, ο Αδόλφος Χίτλερ ζήτησε από το μηχανικό για να βοηθήσει στην παραγωγή ενός μικρού «αυτοκίνητο του λαού» (Volks Wagen όπως ονομάστηκε) για τους Γερμανούς των κατώτερων στρωμάτων. Με το γιο του, που ονομάζονταν επίσης Ferdinand (γνωστός ως Ferry), η Porsche σχεδίασε το πρωτότυπο για το αρχική Volkswagen (γνωστό ως KdF: «Kraft durch Freude» ή «η ισχύς εν τη χαρά») το 1936. Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, οι Porsche, σχεδίασαν στρατιωτικά οχήματα, κυρίως το ισχυρό άρμα μάχης «Tiger».
Στο τέλος του πολέμου, οι Γάλλοι κατηγόρησαν το γηραιό Porsche για εγκλήματα πολέμου και τον φυλάκισαν για περισσότερο από ένα χρόνο. Ο Ferry παλέψει για να κρατήσει την οικογενειακή επιχείρηση. Δημιούργησε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Cisitalia Τύπος 360, για έναν πλούσιο Ιταλό βιομήχανο, και χρησιμοποίησε τα χρήματα από την αμοιβή για να πληρώσει την εγγύηση του πατέρα του.
Όταν ο Porsche απελευθερώθηκε, ενέκρινε το επόμενο project του Ferry: Ένα νέο σπορ αυτοκίνητο που είχε το όνομα τους. Το Type 356. Tο νέο αυτοκίνητο διατήρησε την παράδοση των προηγούμενων αγωνιστικών αυτοκινήτων που είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει ο Ferry Porsche, όπως η Cisitalia.Ο κινητήρας τοποθετήθηκε στη μέση του πλαισίου, μπροστά από το κιβώτιο ταχυτήτων, με τροποποιημένο κινητήρα Volkswagen και σύστημα μετάδοσης.
Το 356 πήγε στην παραγωγή κατά τη διάρκεια του χειμώνα του 1947-1948, και το πρωτότυπο αλουμινίου, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στο χέρι, ολοκληρώθηκε στις 8 Ιουνίου του 1948. Οι Γερμανοί στη συνέχεια προσέλαβαν τον Porsche για διαβουλεύσεις σχετικά με την περαιτέρω ανάπτυξη της Volkswagen.
Με τα έσοδα, η Porsche άνοιξε νέα γραφεία στη Στουτγάρδη, με σχέδια για την κατασκευή έως και 500 αυτοκινήτων της εταιρείας του το χρόνο. Κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο δεκαετιών, η εταιρεία κατασκεύασε περισσότερα από 78.000 αυτοκίνητα