BMW Group: Η σειρά 7 στην παραγωγή (photos)
Έναρξη παραγωγής για τη νέα BMW Σειράς 7 στο Εργοστάσιο του Dingolfing.
Η νέα, έκτη γενιά της BMW Σειράς 7 θα αρχίσει κατασκευάζεται στο Dingolfing την 1η Ιουλίου. Από το 2008 μέχρι σήμερα, 370.000 οχήματα της προηγούμενης γενιάς κατασκευάστηκαν στο Dingolfing και παραδόθηκαν σε πελάτες σε πάνω από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Από το 1977 που λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά της Σειράς 7, το εργοστάσιο του Dingolfing έχει κατασκευάσει συνολικά πάνω από 1.6 εκατομμύρια οχήματα. Κύριες αγορές της σήμερα είναι Κίνα, ΗΠΑ, Γερμανία, Μέση Ανατολή, Ρωσία, Κορέα, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιαπωνία. Λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη ποικιλία κινητήρων, αποχρώσεων και επιλογών πελατών, μπορούν να κατασκευαστούν αμέτρητες εκδόσεις του μοντέλου (μέχρι 1070). Σχεδόν καμία BMW Σειρά 7 που φεύγει από τη γραμμή συναρμολόγησης του Dingolfing δεν μοιάζει με την άλλη.
Σε εκδήλωση που διοργανώθηκε για τους εργαζόμενους εν όψει της έναρξης παραγωγής στο Dingolfing, ο Harald Krüger, ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της BMW AG, δήλωσε: «Το νέο μοντέλο δείχνει όλες τις δυνατότητες της ομάδας εξέλιξης και των σχεδιαστών μας στον τομέα της καινοτομίας, αλλά και την εκτενή εμπειρία και τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει από την παραγωγή της ναυαρχίδας μας εδώ στο Dingolfing. Έχουμε επενδύσει πάνω από μισό δισεκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο τα τελευταία τρία χρόνια μόνο για το σκοπό αυτό. Το εργοστάσιο έχει προσαρμοστεί και είναι πανέτοιμο προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του μέλλοντος με νέες τεχνολογίες όπως τα ανθρακονήματα (carbon fibre) και η ηλεκτροκίνηση. Αυτό αντιπροσωπεύει μία σαφή δέσμευση από πλευράς του BMW Group τόσο απέναντι στη high-tech μονάδα παραγωγής του Dingolfing όσο και στη Γερμανία».
Η νεότερη έκδοση του πολυτελούς sedan ανοίγει δρόμους για ποικίλες καινοτομίες σε τομείς όπως δυναμική συμπεριφορά, άνεση, ευφυής συνδεσιμότητα και έλεγχος, υπό το πλαίσιο μιας ‘ολοκρατικής’ φιλοσοφίας ελαφρού βάρους: Διαφορετικά υλικά συνδυάζονται επιλεκτικά για να διασφαλίζουν βέλτιστα χαρακτηριστικά επιδόσεων και ελαφρύ βάρος. Για παράδειγμα, πανάλαφρο, high-tech πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) χρησιμοποιείται στην καμπίνα επιβατών. Το ανθρακόνημα είναι περίπου 30% ελαφρύτερο από το αλουμίνιο και 50% ελαφρύτερο από το ατσάλι. Η μοναδική δομή αμαξώματος, γνωστή και σαν “carbon core”, βασίζεται σε τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα μοντέλα BMW i, η οποία βοηθά στη βελτιστοποίηση του βάρους των οχημάτων καθώς και στην αντοχή και ακαμψία των υλικών.
Σαν αποτέλεσμα, μειώνονται σημαντικά οι τιμές κατανάλωσης και ρύπων, και παράλληλα βελτιώνονται οι οδηγικές επιδόσεις και τα επίπεδα άνεσης. Τα νέα μοντέλα της Σειράς 7 ζυγίζουν μέχρι 130 kg λιγότερο από της προηγούμενης γενιάς.
Η νέα BMW Σειρά 7 είναι το πρώτο αυτοκίνητο του πυρήνα της γκάμας του BMW Group που χρησιμοποιεί ανθρακόνημα βιομηχανικής παραγωγής σε συνδυασμό με ατσάλι μέγιστης αντοχής και αλουμίνιο στη δομή του αμαξώματος. Ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται στα τόξα οροφής, την ενίσχυση του πλαισίου οροφής, τις κολόνες B και C,τα μαρπσιέ, το κεντρικό τούνελ και το πίσω ράφι. Η εταιρία ωφελείται από τη γνώση που έχει αποκτήσει μέσα από την εξέλιξη και παραγωγή μοντέλων BMW i.