Παν.Πρωτάθλημα Ράλλυ: 34ο Rally Sprint Κορίνθου Aθανασούλας – Σούκουλης Νικητές
Η λέσχη της Κορίνθου προσπάθησε σε ασφάλτινη επιφάνεια μετά από πολλά χρόνια και η επιλογή ήταν επιτυχημένη αφού ο αγώνας συγκέντρωσε 50 συμμετοχές, πολύ ηψηλό αριθμό για την περίοδο που διανύουμε και έκανε έναν αγώνα ασφαλή και σωστά οργανωμένο.
Οι θεατές, τηρουμένων των αναλογιών, βρέθηκαν στην «Ακροπολική» Ειδική Διαδρομή «Άγιος Ιωάννης» (16,50 χιλ) και απόλαυσαν εντυπωσιακά περάσματα και μεγάλο συναγωνισμό τόσο στην κορυφή αλλά ακόμα περισσότερο στην μάχη των κλάσεων.
Στην αγωνιστική δράση, στο πρώτο πέρασμα οι Αναπολιωτάκης – Χαλκιαδάκης ( SEAT IBIZA KIT CAR) κάνουν πρώτο χρόνο γενικής, ακολουθούμενοι από τους Αθανασούλα – Σούκουλη με MITSUBISHI EVO ΙX (κεντρική φωτογραφία) σε απόσταση αναπνοής +2,29 και τους επικεφαλής του κυπέλλου Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο στην τρίτη θέση.
Στο δεύτερο πέρασμα το πλήρωμα από την Κρήτη χάνει μια στροφή και μαζί πολύτιμο χρόνο, ο Λάμπρος με τον Κώστα κάνουν την επίθεση τους και κερδίζουν τον αγώνα με 29,09” διαφορά από τους Πατρινούς Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο (MITSUBISHI EVO X) , κάνοντας και τον απόλυτο χρόνο της ειδικής 8:19,74”. Μεγάλη μάχη έγινε και για την τρίτη θέση της Γενικής ανάμεσα τους Αλυγιζάκη – Τσαουσόγλου Μάριο (MITSUBISHI EVO ΙX) και ΝΙΚΟΝ-Καμακάρη ((MITSUBISHI EVO ΙX) με νικητές τους πρώτους.
Στην κατηγορία F2 οι μάχες κλέβουν στην παράσταση στους ασφάλτινους αγώνες αφού ο συναγωνισμός είναι μεγάλος , τον αγώνα τελικά κέρδισαν οι Δημητρίου Μάνος με συνοδηγό την Μαλακτάρη Ελένη (CITROEN SAXO VTS) κάνοντας ένα εκπληκτικό δεύτερο πέρασμα. Πίσω τους οι Χρίστος και Δημοσθένης Παραβάντης (PEUGEOT 106 S16) που κέρδισαν την 1η ειδική και την τριάδα συμπλήρωσαν οι σταθεροί Χαλδαίος Στέλιος – Σαμαράς Κων/νος ( Citroen C2 R2).
Για την κλάση της Α8/ΕΑ8, οι Αναπολιωτάκης Γεώργιος και Χαλκιαδάκης Αλέξανδρος με το Seat Ibiza KitCar ήταν οι νικητές, με δεύτερους στην κλάση τους Τζαμπάζη Διαμαντή και Πολυζώη Γιώργου MITSUBISHI EVO VIII. Τρίτοι τερμάτισαν οι Ξενοφών Νικολόπουλος- Αλέξανδρος Τσιάπας με ένα MITSUBISHI EVO VI που έχασαν πολύτιμο χρόνο από πρόβλημα στο πρώτο πέρασμα .
Στην κλάση της Α7/ΕΑ7 οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Γκουρουγκιαούρης (PEUGEOT 206 KIT CAR ) κέρδισαν την κλάση, αφήνοντας δεύτερους τους Καραθανάση Αθανάσιο και Βασίλη (Opel Astra F) που είχαν την κόντρα τους με τους Χατζηκωνσταντίνου Χρήστο και Ματαλιωτάκη Αλέξανδρο με Renault Clio.
Τέλος στην κλάση Ε/Ε11 ταχύτεροι οι Μποζιονέλος Ιωάννης – Παναρίτης Βαγγέλης(Ford Escort MK2) αφήνοντας πίσω τους Κεφαλά Παναγιώτη και Μαρίνο Μιχαήλ και τρίτους τους Θεοδωρακάκη Χρήστο και Φαρμάκη Χρήστο και τα δύο πληρώματα με VW Golf.
Την ειδική ξεκίνησαν 48 πληρώματα και μετά τα 2 περάσματα, τερμάτισαν 37 . Οι έντεκα εγκαταλείψεις έγιναν όλες από μηχανικά προβλήματα με κυριότερες των Νάσου Δασκαλόπουλου, Διονύση Σπανού , Παναγιώτη Ισμαήλου , Νίκου Ζακχαίου , Δριστόπουλου Εντυ και Ανδρέα Μπάσδελη.
Η Α.Λ.Α.Κορινθίας θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Δήμο Κορινθίων και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο που στήριξε ομόφωνα το 34ο Rally Sprint Κορίνθου, τους χορηγούς αλλά και τους κατοίκους των περιοχών( Αγ. Ιωάννης & Αθίκια) που φιλοξενήθηκε ο αγώνας και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του Αγ. Ιωάννη Τάσο Στέφη.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ www.photorallypress.gr