24 Ώρες Le Mans: Η νίκη της Porsche με αριθμούς (Photos)
Η Porsche πανηγύρισε το τέταρτο 1-2 στο Le Mans, μετά τις πρωτιές το 1971, 1987 και 1998. Αυτό είναι ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία στις 24 ώρες του Le Mans του 2015.
Η διπλή επιτυχία στον 24ωρο αγώνα του Le Mans για την Porsche (πρώτη και δεύτερη θέση) προκαλεί ακόμη το θαυμασμό. Ας δούμε όμως και μερικά άλλα αριθμητικά στοιχεία από τον πιο γνωστό αγώνα:
- Η Porsche 919 Hybrid που κέρδισε, διένυσε 395 γύρους ή 5.382.82 χιλιόμετρα. Ο φετινός αγώνας, με όλα τα safety car –virtual ή κανονικά- ήταν μόλις 2 γύρους πιο «σύντομος» από την διοργάνωση, ρεκόρ, του 2010.
- Η μέση ταχύτητα της Porsche με το νούμερο 19, ήταν 224.2 χλμ
- Η υψηλότερη ταχύτητα απ’ όλες τις Porsche στον αγώνα, σημειώθηκε από τον Mark Webber: 340.2 χλμ.
- Η Porsche 919 Hybrid, ανακτούσε 2.22 kWh ενέργειας κάθε γύρο. Ένα σπίτι μπορεί να λειτουργήσει 3 μήνες με αυτή την ενέργεια.
- Το πλήρωμα της Porsche για τον αγώνα αποτελούνταν από 120 άτομα.
- Η ομάδα, έκανε 90 pit stops. 30 για κάθε αυτοκίνητο.
- Σε 26 από αυτά τα pit stops, αλλάχθηκαν ελαστικά και οδηγοί.
- Η μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε από όλες τις Porsche με ένα ζευγάρι ελαστικά, ήταν 54 γύροι. Στο #17, την επίδοση σημείωσε ο Webber, στο #18 ο Jani και στο #19 ο Hulkenberg.
- 116 ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν από τις 3 Porsche κατά τη διάρκεια του αγώνα.
- Ένα ελαστικό στη ζάντα του, ζυγίζει 19.9 κιλά. Αυτό σημαίνει ότι όσον αφορά στους τροχούς και μόνο, οι μηχανικοί μετακίνησαν αθροιστικά 2.308,4 κιλά.
- Το ταχύτερο pit stop της ομάδας, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής ελαστικών και οδηγού, ήταν 1 λεπτό, 13 δευτερόλεπτα και 9 δέκατα. Το ταχύτερο pit stop ανεφοδιασμού, ήταν 51.3 δευτερόλεπτα.
- Συνολικά, οι 3 Porsche πέρασαν 95 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα στα pits. Η δεύτερη καλύτερη επίδοση ομάδας, ήταν πάνω από 130 λεπτά.
- Το νικητήριο αυτοκίνητο, κατανάλωσε 1.896 λίτρα καυσίμου. Αυτό σημαίνει περίπου κατανάλωση της τάξης των 35 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα!
- Το κιβώτιο της Porsche που κέρδισε, άντεξε 25.293 αλλαγές.
- Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πίσω από το τιμόνι, πέρασε ο Jani με 10 ώρες και 10 λεπτά. Στο νικητήριο αυτοκίνητο, την περισσότερη ώρα οδήγησε ο Hulkenberg – 8 ώρες και 52 λεπτά.
- Ο Webber έχασε το περισσότερο βάρος απ’ όλους τους οδηγούς. Όταν ξεκίνησε ο αγώνας, ζύγιζε 81.2 κιλά ενώ μετά το τελευταίο του stint, ζύγιζε 78.2 κιλά.
- Κατά τη διάρκεια του αγώνα, συμπληρώθηκε 1 λίτρο λαδιού σε κάθε Porsche 919 Hybrid.
- Η υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια του αγώνα, σημειώθηκε το Σάββατο, στις 4 το μεσημέρι και ήταν 25 βαθμούς. Η χαμηλότερη, ήταν το βράδυ, μεταξύ 3 και 7 και ήταν 16 βαθμοί.
- Η υψηλότερη θερμοκρασία εντός του cockpit, ήταν 27 βαθμοί.
- Κατά τη διάρκεια του αγώνα, μεταφέρθηκαν 13.5 GB δεδομένων από κάθε αυτοκίνητο προς τα pits.