Alfa Romeo: Παγκόσμια πρεμιέρα για την Giulia Μόνο στα όνειρα, δυστυχώς (photos)

Η Alfa Romeo παρουσίασε την νέα Giulia ή οποία στα... χαρτιά δείχνει ιδανική. Όμως πόσοι θα μπορέσουμε να δούμε από κοντά ή να αποκτήσουμε το (λόγω προδιαγραφών) πολύ ακριβό κορυφαίο μοντέλο. Τελικά αυτός είναι και ο λόγος, που το κορυφαίο αυτό μοντέλο δεν είναι η Giulia από το παρελθόν;

Alfa Romeo: Παγκόσμια πρεμιέρα για την Giulia Μόνο στα όνειρα, δυστυχώς (photos)
3'

Ιδανικό μείγμα της φιλοσοφίας της νέας Alfa Romeo και της μέγιστης έκφρασης του «meccanica delle emozioni», το νέο μοντέλο περικλείει 105 χρόνια εξαιρετικού στιλ και Ιταλική τεχνολογίας. Έτσι προλογίζει η Alfa (στις πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα) τη νέα Giulia και συνεχίζει θεωρώντας πως η ξεχωριστή σχεδίασή της εκφράζει τρία ουσιώδη χαρακτηριστικά του Ιταλικού design: την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την υψηλή ποιότητα στο φινίρισμα των επιφανειών.

Διαβάζοντας τα παραπάνω εύκολα κάποιος παρασύρετε και ελπίζει σε μία επιστροφή του σχήματος ή της φιλοσοφίας της Alfa Romeo σε μία νέα σειρά μοντέλων με το όνομα Giulia. Οι παλαιότεροι ελπίζουν σε ένα τετράθυρο, που παρά τους μικρούς σε κυβισμό (1300- 1600 κ.εκ. κινητήρες) είχε τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά κορυφαίων και πολύ ακριβότερων μοντέλων.


Στην πραγματικότητα οι Ιταλοί αντί να ψάξουν λίγο στην ιστορία τους (το έκαναν στο παρελθόν) και να δανειστούν από εκεί στοιχεία για το σχέδιο του οχήματος, αντέγραψαν από τα σχεδιαστήρια των Γερμανών (πίσω μέρος σαν Audi πλάγια και εμπρός όψη σαν BMW). Αντί λοιπόν να δημιουργήσουν αντέγραψαν και επικεντρώθηκαν σε λεπτομέρειες όπως το... νέο σήμα της Alfa Romeo, που έχει πλέον ανανεωθεί, ενώ διατηρεί το θρυλικό σχήμα και το αλάνθαστο στιλ και ξεχωρίζει στο μέσον της διάσημης εμπρός μάσκας.

Στην αίσθηση η Alfa περιγράφει την «δημιουργία» να επικεντρώνεται γύρω από τον οδηγό και την υπόσχεση απολαυστικών οδηγικών εμπειριών με γρήγορο τιμόνι, άμεση επιτάχυνση και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και φρενάρισμα (αλλοίμονο αν με τις προδιαγραφές, που έχει δεν τα έκανε αυτά). Οι υποσχέσεις για κορυφαία αίσθηση οδήγησης συνεχίζονται με την επιστροφή της μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς ή την τετρακίνηση.

Φτάνουμε στο κύριο μέρος της εξέλιξης που είναι οι καινοτόμοι κινητήρες: Ο (εξής) ένας που παρουσιάστηκε και είναι εξακύλινδρος με 510 ίππους, εμπνευσμένος από τεχνολογίες της Ferrari. Γιατί εμπνευσμένος; Και γιατί όχι εξελιγμένος από τη Ferrari; Δηλαδή για ποιο λόγο το logo της Alfa είναι πάνω στα μονοθέσια; Ο κυβισμός του; Οι επιδόσεις είναι συναρπαστικές: από 0 έως 100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα (αυτό έλειπε με εξακύλινδρο μοτέρ και 510 ίππους).

Αυτό που οφείλουμε να παραδεχτούμε είναι η δουλειά που έγινε στην κατανομή βάρους που είναι (50/50 μεταξύ των δύο αξόνων), στις εξελιγμένες αναρτήσεις (η εμπρός είναι μία αποκλειστικότητα της Alfa Romeo) και στη μείωση του βάρους με τη χρήση πλαστικού κράματος αλουμινίου και ανθρακονήματος.


Τέλος την ήδη υψηλή τιμή αγοράς θα κάνουν απλησίαστη οι... αποκλειστικές τεχνικές λύσεις, όπως το Torque Vectoring για εξαιρετικό έλεγχο ευστάθειας, το Integrated Brake System για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος και το Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

Αν επιμένετε πως αυτή η Giulia έχει σχέση με την παλιά τότε μάλλον κάτι άλλο θέλετε να δείτε. Καλά όλα τα κορυφαία μοντέλα αλλά αυτό που λείπει τώρα από την Alfa Romeo δεν είναι άλλη μία 8 ή 4C αλλά μία Giulia όπως εκείνη, η παλιά, με κινητήρες μικρού κυβισμού για όλους και όχι μία αριθμημένη berlina.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή