Toyota: Μείωση των θορύβων στο εσωτερικό
Οι θόρυβοι και οι κραδασμοί που φτάνουν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τους επιβάτες και μειώνουν το επίπεδο άνεσης.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τρόπους για να περιορίσουν τις πηγές θορύβου και κραδασμών. Οι ενέργειες τους περιλαμβάνουν τη κατασκευή κινητήρων που παράγουν λιγότερο θόρυβο, την αναβάθμιση άλλων τεχνικών μονάδων όπως το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς και την ενίσχυση των υλικών που απομονώνουν τους θορύβους και τις ταλαντώσεις.
Η Toyota, ανακοίνωσε ότι τα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH) έχουν βελτιωθεί αισθητά, στα νέα μοντέλα της. Για να το πετύχουν αυτό οι Ιάπωνες μηχανικοί χρησιμοποιούν νέας σύστασης υλικά που παρέχουν καλύτερη απορρόφηση και μόνωση των θορύβων. Επίσης, η ποσότητα, το πάχος και το πλάτος στα μονωτικά ελαστικά έχει αυξηθεί σε όλο το αμάξωμα.
Για να μειωθούν οι θόρυβοι που φτάνουν στη καμπίνα από τη λειτουργία του μοτέρ, αυξήθηκαν το πάχος και τη πυκνότητα της μόνωσης του καπό, αλλά και το πάχος και το μέγεθος του κάτω καλύμματος του κινητήρα. Μία έξτρα μονωτική ποδιά προστίθεται στις εκδόσεις ντίζελ. Ένα μονωτικό από αφρό συνθετικών υλικών έχει ενσωματωθεί στο εσωτερικό των φτερών.
Ο θόρυβος από τον κλιματισμό έχει μειωθεί με την ενσωμάτωση πτερυγίων στους αεραγωγούς του εσωτερικού. Οι εκδόσεις με πανοραμική ηλιοροφή φέρουν ένα μονωτικό στην επένδυση οροφής, ενώ ένας αμορτισέρ ειδικών προδιαγραφών προστέθηκε στην πίσω πόρτα στις εκδόσεις station wagon.