MINI: Αλλαγή για την στρατηγική της μάρκας
Στην παγκόσμια πρεμιέρα του νέου MINI Clubman στο Βερολίνο, ο Peter Schwarzenbauer, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad και After Sales, εξήγησε το σχέδιο εξέλιξης της μάρκας: «Από το 1959 που δημιουργήθηκε, η μάρκα MINI συμβόλιζε πάντα τις ιδέες, την έμπνευση και το πάθος. Αυτό δεν αλλάζει. Το νέο MINI Clubman συμβολίζει την ανανεωμένη φιλοσοφία της μάρκας μας: Μελλοντικά, θα επικεντρωθούμε σε πέντε βασικά μοντέλα με ισχυρές προσωπικότητες. Θα ανοιχτούμε σε νέες ιδέες και νέους επιχειρηματικούς τομείς. Θα εξελίξουμε την οπτική ταυτότητα της μάρκας. Επεκτεινόμαστε στην premium compact κατηγορία, που θα προσελκύσει νέους πελάτες και ενθουσιώδεις φίλους της MINI. Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή η ολοκληρωμένη επανατοποθέτηση θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε τη μοναδική, επιτυχημένη ιστορία της μάρκας MINI».
Μετά από ένα δυνατό ξεκίνημα της χρονιάς με διψήφια αύξηση, η MINI πούλησε περίπου 163.000 οχήματα το πρώτο μισό του 2015. «Οδεύουμε προς τον καλύτερο Ιούνιο στην ιστορία της MINI, που σημαίνει ότι οι πωλήσεις μας θα αυξηθούν πάνω από 20%», εξήγησε ο Schwarzenbauer. «Θα συνεχίσουμε την αναπτυξιακή πορεία και στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς και αισιοδοξώ ότι η ΜΙΝΙ θα πετύχει νέα ρεκόρ πωλήσεων το 2015».
Μετά το επαναλανσάρισμα της MINI του BMW Group το 2001, οι πωλήσεις πενταπλασιάστηκαν τον πρώτο χρόνο. Σήμερα, οι ετήσιες πωλήσεις ΜΙΝΙ είναι σχεδόν 12 φορές υψηλότερες. Η MINI ήταν η πρώτη μάρκα στην ιστορία του αυτοκινήτου που έθεσε premium πρότυπα για τη μικρή κατηγορία. Τώρα, με την τοποθέτηση του MINI Clubman σε μία υψηλότερη κατηγορία, η MINI ανεβάζει για μία ακόμα φορά τον πήχη στους τομείς κορυφαίας σχεδίασης και ανώτερης προϊοντικής ουσίας, κατακτώντας νέους πελάτες.