BMW Group: Το σαλόνι της Φρανκφούρτης

Το BMW Group θα δώσει το παρών στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 15 – 27 Σεπτεμβρίου με ένα περίπτερο μοναδικής αρχιτεκτονικής που προάγει σε νέα επίπεδα το σύγχρονο experiential μάρκετινγκ.

Έχοντας ένα πολύ μεγαλύτερο χώρο (τώρα 400 m) από το 2013, το περίπτερο προσφέρει τώρα δυνατότητα test drive μοντέλων BMW και MINI για πρώτη φορά και είναι το πιο χαρακτηριστικό αρχιτεκτονικό στοιχείο φέτος.

Με αυτό τον τρόπο, η καινοτομία, οι δυναμικές επιδόσεις και η ποικιλία του BMW Group γίνονται πραγματικότητα μπροστά στα μάτια του επισκέπτη με άμεσο, εντυπωσιακό τρόπο.

Με περισσότερα από 12.000 τετραγωνικά μέτρα κατανεμημένα σε δύο επίπεδα, το φετινό περίπτερο είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία του BMW Group. Όλες οι καινοτομίες, νέα μοντέλα και η προϊοντική γκάμα θα είναι στη διάθεση των εκπροσώπων των media και των υπολοίπων επισκεπτών.

Οι καλύτερες τεχνολογίες και προϊόντα BMW και MINI θα παρουσιάζονται στους επισκέπτες σε μίνι σόου 20 φορές την ημέρα σε ειδικές διαδρομές ενσωματωμένες στο χώρο του περιπτέρου. Η ειδική διαδρομή BMW έχει εντυπωσιακό πλάτος 50 μέτρων.

Ευφυής χρήση digitalisation: Για πρώτη φορά, η BMW επιτρέπει στους επισκέπτες να ρίξουν μια κλεφτή ματιά στα παρασκήνια για πρόσθετη ενημέρωση πάνω σε καινοτομίες και οχήματα μέσω της BMW IAA App. Πέρα από την ηχητική καθοδήγηση στην οθόνη, η εφαρμογή προσφέρει επίσης στοιχεία Augmented Reality (AR) που προάγουν την εμπειρία της νέας BMW Σειράς 7 και λοιπών εκθεμάτων σε μία νέα διάσταση.

Πρωταγωνίστρια της BMW στο φετινό IAA θα είναι η νέα BMW Σειρά 7. Το όραμα, οι καινοτομίες και τα χαρακτηριστικά της διαμορφώνουν το σημείο εκκίνησης τόσο για την αρχιτεκτονική όσο και για την παρουσίαση.

Το περίπτερο της BMW είναι σχεδιασμένο σε στυλ πρωτοκλασάτου καταστήματος, με την αντίστοιχη αρχιτεκτονική και παρουσίαση να δημιουργούν ένα φόρουμ όπου οι επισκέπτες θα βιώνουν την εμπειρία της μάρκας.

BMW eDrive – Επιδόσεις κινητήρα BMW TwinPower Turbo σε συνδυασμό με απόδοση ηλεκτροκινητήρα: Η μεταφορά τεχνολογίας από την BMW i στη βασική μάρκα συνεχίζονται με τις πρεμιέρες των μοντέλων BMW eDrive της BMW Σειράς 2, BMW Σειράς 3, BMW X5 και BMW Σειράς 7.Οι επισκέπτες έρχονται σε επαφή με αυτά τα νέα μοντέλα σε μία περιοχή που συνδυάζει τεχνολογικές πληροφορίες με ισχυρή συναισθηματική απήχηση.

Η BMW M εκπροσωπείται με πέντε μοντέλα, μεταξύ των οποίων μία παγκόσμια πρεμιέρα: η νέα BMW M3 Sedan. Αρχιτεκτονική, πολυμέσα και φωτισμός συνθέτουν την τέλεια ατμόσφαιρα για την προβολή των εξαιρετικά σπορ αυτοκινήτων.

Η BMW θα παρουσιάσει επίσης τη νέα BMW X 1 για πρώτη φορά στο IAA 2015. Η δεύτερη γενιά αυτού του πολύ επιτυχημένου μοντέλου, που έχει πουληθεί πάνω από 730.000 φορές σε όλο τον κόσμο, θα εκτίθεται με κλασική σχεδίαση πλαισίου BMW X, ακόμα πιο ευρύχωρο εσωτερικό και προηγμένη λειτουργικότητα. Το περίπτερο χρησιμοποιεί μία εντυπωσιακή εγκατάσταση για να προβάλει τις απεριόριστες δυνατότητες του στιβαρού Sports Activity Vehicle: Μια βραχώδης δομή 50 τετραγωνικών μέτρων πάνω και από τα δύο επίπεδα του εκθεσιακού χώρου αναδεικνύει τη νέα BMW X1 ως ιδανική για κάθε χρήση, στην πόλη και στην ύπαιθρο.

Η BMW Σειρά 3, το πιο επιτυχημένο μοντέλο BMW όλων των εποχών, θα γιορτάσει την επέτειό της στο IAA 2015. Το αυτοκίνητο που παραμένει best-seller της BMW ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν από 40 χρόνια, προαναγγέλλοντας μία νέα εποχή στην ιστορία του αυτοκινήτου.

Το περίπτερο χρησιμοποιεί διαφορετικά μέσα για να απεικονίσει βασικές σκηνές από την εξέλιξη του θρυλικού σπορ sedan μέσα σε έξι γενιές: ξεκινώντας με την πρώτη BMW Σειρά 3 με εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα που δημιούργησε την κατηγορία μεσαίων σπορ sedan, μέχρι το τελευταίο μοντέλο, τη νέα BMW Σειρά 3 Sedan.

Η BMW Motorrad δηλώνει το κύρος της με ανεξάρτητη παρουσία στο περίπτερο της BMW. Τέσσερα μοντέλα παραγωγής θα παρουσιαστούν φέτος, οι BMW F 800, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 XR και BMW R nineT, καθώς και μία πρώτη ιδέα της BMW για ένα scrambler:Το BMW Concept Path 22. Στη μινιμαλιστική φιλοσοφία αυτής της μοτοσικλέτας, κάθε στοιχείο της μορφής εξυπηρετεί μία λειτουργία.

Το BMW Group Junior Campus για μία φορά ακόμα δημιουργεί ένα χώρο όπου νεότεροι επισκέπτες θα μπορούν να διασκεδάσουν με θέματα αυτοκίνησης στο IAA 2015.
Στον υπαίθριο χώρο δίπλα στο Hall 11 North, νεαρά άτομα ηλικίας 11 - 14 ετών μπορούν να αποκτήσουν γνώσεις σε θέματα βιωσιμότητας, μετακίνησης, τεχνολογίας και σχεδίασης σε πρακτικά σεμινάρια.

Με μότο το “Mission Mobility: Develop. Build. Test.” οι ομάδες συνεργάζονται με καταρτισμένους εκπαιδευτές για τη σχεδίαση ενός go-kart, το οποίο μπορούν να δοκιμάσουν σε ειδική πίστα. Τα σεμινάρια προσφέροντας δωρεάν σε παιδιά και άτομα νεαρής ηλικίας. Απαιτείται εγγραφή στο bmwjuniorcampus@erlebniskontor.de. Εισιτήρια ισχύουν για όλη τη διάρκεια της Έκθεσης.

Σχετικές ειδήσεις