Παν.Πρωτάθλημα Ράλλυ: Κοντά στον τίτλο ο Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος

Κάτω από ιδανικές συνθήκες, με τον καιρό να είναι σύμμαχος των οργανωτών, διεξήχθη στην περιοχή της Δωδώνης η 8η έκδοση του Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης. Νικητές οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος.

Παν.Πρωτάθλημα Ράλλυ: Κοντά στον τίτλο ο Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος
3'

Ο αγώνας που προσμετρούσε τόσο στο Κυπέλλου Ασφάλτου, όσο και στο Κύπελλο Βόρειου Ελλάδος, συγκέντρωσε ικανοποιητικό αριθμό συμμετεχόντων, λαμβάνοντας υπόψη τη δύσκολη συγκυρία, αλλά και το φορτωμένο πρόγραμμα των Ελληνικών αγώνων.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ασταμάτητοι οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος ήταν ταχύτεροι και στα 3 σκέλη του 8ου Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης, επικρατώντας με άνεση. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII από την Πάτρα έδειξε να συνηθίζει από νωρίς το νέο του αυτοκίνητο. Με αυτή τους την επιτυχία, η οικογένεια Καρπάνου βρίσκεται αγκαλιά με άλλον έναν τίτλο στο Κύπελλο Ασφάλτου. Οι Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer Evo VI) δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση. Το πλήρωμα του λευκού Mitsubishi Lancer Evo VI έχασε έδαφος στη μάχη του τίτλου και πλέον θα «παίξει το τελευταίο του χαρτί» στο Ράλλυ Παλάδιο που ρίχνει την αυλαία στο θεσμό. Άλλο ένα βάθρο φέτος για τους «Nikon»- Μιχάλη Καμακάρη (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι ολοκλήρωσαν τον αγώνα τρίτοι.

Τέταρτοι και συνάμα πρώτοι στην F2 τερμάτισαν οι Βαγγέλης Μπλάτζος-Αριστοτέλης Κωστανάσιος με Peugeot 106 S16. Ο τοπικός οδηγός ήταν ταχύτατος και στα 3 σκέλη του αγώνα και καθάρισε από νωρίς την υπόθεση-νίκη. Πίσω τους, τερμάτισαν οι Σταφυλοπάτης-Τσιούκας με Opel Astra OPC, στην τρίτη εμφάνιση του οδηγού στη Δωδώνη. Στόχος επετεύχθη για τους Κουμποτή-Μαυροματίδη (Peugeot 106 S16), οι οποίοι ταξίδεψαν ως τα Γιάννενα με σκοπό να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη της F2. Το Θεσσαλονικιό πλήρωμα ολοκλήρωσε στην έκτη θέση γενικής και δεύτερο στην F2. Μάχη είχαμε για την τρίτη θέση στην κατηγορία των δικίνητων. Οι Περάκης-Κουρουγκιαούρης δυσκολεύτηκαν αρχικά να βρουν ρυθμό, σε έναν άγνωστο για τους ίδιους αγώνα, ωστόσο στη συνέχεια αντεπιτέθηκαν και ήταν αυτοί που ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου, επικρατώντας των τοπικών Τασούλα-Μπαζιαλέκου με το σαφώς πιο αδύναμο Peugeot 106 S16. Προβληματικός ήταν ο αγώνας για τους νικητές το 2013, Γορίτσα-Τσίνο, οι οποίοι κινήθηκαν σε ρηχά νερά, τερματίζοντας στην ένατη θέση γενικής. Αρχικά μια λάθος επιλογή ελαστικών και στη συνέχεια μια σπασμένη ζάντα δεν επέτρεψαν στο πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo X να παλέψει για μια θέση στο βάθρο. Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Χατζηκωνσταντίνου-Ματαλιωτάκης, με Renault Clio Ragnotti, οι οποίοι παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην πέμπτη θέση της F2.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγονται αυτές των Ιερεμία-Κοντού από πρόβλημα στον κινητήρα του Renault Clio, Φ.Τζαφλίδη-Α.Τζαφλίδη (Peugeot 106 S16) από μηχανική βλάβη, Πυκνάδα-Κλεισιάρη (Volkswagen Golf) από κιβώτιο, Μαργαρώνη-Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo VTS) από ημιαξόνιο, Καμποσιώρα-Βελέντζα (Citroen C2) από κινητήρα, Ζάρρα-Λαζάρου (MG ZR 105) από κινητήρα, Καραμπίνα-Λίγκα (Ford Escort MKII) από μηχανική βλάβη και Λυκάκη-Καμπούροβα από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Toyota Starlet.

Το 8ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης πέρασε στην ιστορία ως ένας επιτυχημένος αγώνας. Τα μέλη της ΕΛΕΤΑ έχουν μεγαλεπήβολα σχέδια για τη νέα χρονιά. Ευχή όλων είναι το 2016 να πραγματοποιηθεί ένας εξίσου επιτυχημένος αγώνας! Επόμενος και τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτου είναι το Ράλλυ Παλάδιο που θα διεξαχθεί στα τέλη Νοέμβρη.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Ν. Καρπάνος: "Ευχαριστηθήκαμε πολύ τον αγώνα. Παρ’ ότι οδηγήσαμε πρώτη φορά το Mitsubishi Lancer Evo VIII, προσαρμοστήκαμε γρήγορα και οι χρόνοι δεν άργησαν να έρθουν. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο κόσμος που κυριολεκτικά γέμισε την ειδική. Η εικόνα που αντίκρισα στους τελευταίους αγώνες ήταν αποκαρδιωτική, καθώς ήταν σαν να τρέχαμε μόνοι μας στο βουνό. Μακάρι κάθε ράλλυ να συγκεντρώνει τόσο μεγάλο πλήθος θεατών".

Φωτογραφίες: PhotoRallyPress.gr

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή