Toyota: Παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα αυτοκινήτου για 12η συνεχή χρονιά
Η αξία της μάρκας, το λεγόμενο brand value της Toyota, αυξήθηκε κατά 16% με αποτέλεσμα να παραμείνει η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία στην αναφορά Best Global Brands 2015 που δημοσίευσε η Interbrand υπερασπίζοντας παράλληλα τη θέση της στο Top 10 από πέρσι.
Η αξία της μάρκας Toyota αποτιμάται τώρα στα 49.048 εκατομμύρια Αμερικανικά δολάρια (USD). Είναι η 12η συνεχόμενη χρονιά που η Toyota κατατάσσεται στο Top 10 ανεβαίνοντας και μάλιστα στην 6η θέση.
Στη φετινή κατάταξη ξεχωρίζει η κυριαρχία των μαρκών τεχνολογίας και αυτοκινήτου που κατέχουν συνολικά 28 θέσεις από τις 100, αλλά και η αναγνώριση ενιαίων λύσεων που προσφέρουν οι μάρκες για εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών:
«Η αναφορά Best Global Brands διερευνά ποια στοιχεία κάνουν μία μάρκα επιτυχημένη στο σημερινό υπερ-κατακερματισμένο κόσμο. Καθώς οι άνθρωποι απαιτούν άμεσες, εξατομικευμένες εμπειρίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα τους, οι επιχειρήσεις και οι μάρκες οφείλουν να ακολουθήσουν αυτή την τάση» σχολιάζει ο Jez Frampton, Global Chief Executive Officer της Interbrand. «Πολλές από τις μάρκες στο φετινό Top 100 είναι τόσο ευθυγραμμισμένες με τις προτεραιότητες των καταναλωτών ώστε μπορούν να ενσωματώνονται ομαλά στις καθημερινές ζωές τους.»
Το «Moving at the speed of life» – ο τίτλος της φετινής αναφοράς- αποτελεί εγγενή φιλοσοφία της Toyota, που είναι ταγμένη στη δημιουργία ακόμα καλύτερων λύσεων μετακίνησης. Πρόκειται για μία εξωστρεφή, πελατοκεντρική προσέγγιση του τομέα μεταφορών που διαμορφώνεται από τις ανάγκες των πελατών.
Η Toyota πιστεύει ότι καμία μεμονωμένη τεχνολογία δεν μπορεί να ικανοποιήσει τόσο ποικίλες και διαφορετικές απαιτήσεις. Έτσι σκοπεύουμε να προσφέρουμε μία σειρά λύσεων μετακίνησης που απαντούν στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών σε διαφορετικές εποχές. Αυτό αποτελεί τμήμα του οδικού χάρτη μετακίνησης -mobility roadmap- τον οποίο εξελίσσουμε πάνω από μία δεκαετία.
Τα ηλεκτρικά οχήματα θα ικανοποιούν καλύτερα τις ανάγκες της αστικής μετακίνησης.
Αυτή την εποχή η Toyota πραγματοποιεί δοκιμές στη Grenoble, όπου αξιολογεί καινοτόμα προϊόντα όπως τα i-ROAD και COMS σε ένα πείραμα κοινοχρησίας αυτοκινήτων (car sharing).
Για καθημερινή χρήση, τα Υβριδικά – η τεχνολογία που αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος το 1997 με το λανσάρισμα του Prius – και τα plug-in υβριδικά θα παραμείνουν οι δημοφιλέστερες επιλογές για την πλειοψηφία των πελατών. Οχήματα κυψελών καυσίμου με υδρογόνο θα ικανοποιήσουν τις υπόλοιπες ανάγκες για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων σε μία κοινωνία ακόμα πιο ευαισθητοποιημένη σε θέματα ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, έχουμε ανοίξει πάνω από 5.680 πατέντες κυψελών καυσίμου για ελεύθερη χρήση (χωρίς πνευματικά δικαιώματα), μεταξύ των οποίων αυτές που χρησιμοποιούνται στο Toyota Mirai, το παγκοσμίως πρώτο sedan κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής που θα αρχίσει να πωλείται αυτό το μήνα στην Ευρώπη.