Opel : Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη

Άνοδο είχαν οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις της Opel τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς κατά 33.000 αυτοκίνητα.

Opel : Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη
2'

Η Opel για μία ακόμα φορά ξεπέρασε τη συνολική αύξηση της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου το Σεπτέμβριο, συνεχίζοντας την ανοδική τάση της στην Ευρώπη. Σύμφωνα με προκαταρκτικά δεδομένα, οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων αυξήθηκαν από πέρσι κατά περίπου 5.200 οχήματα ή 4,7% στις 114.100 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε ελαφρώς στο 6,21%. Η εταιρία βελτίωσε τις πωλήσεις της κατά περίπου 32.600 οχήματα ή 4% τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς – παρά την απόσυρσή της από τη Ρωσική αγορά. Νέες ταξινομήσεις 850.000 ισοδυναμούν με ελαφρώς βελτιωμένο μερίδιο αγοράς 5,87%.

«Τα νέα μοντέλα μας ταιριάζουν με τα γούστα των πελατών μας σε όλη την Ευρώπη. Συνεχίζουμε ανοδικά – παρά την απόσυρσή μας από τη Ρωσική αγορά και αισιοδοξούμε για τους επόμενους μήνες. Η αίσθηση που έχουμε για το νέο Astra είναι εξαιρετική. Αυτό θα δώσει πρόσθετη ώθηση στην προϊοντική μας επέλαση» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. Το επιτυχημένο Mokka SUV (+26%), το Corsa (+8%) και το μοδάτο μίνι ADAM (+4%) ήταν οι κύριοι συντελεστές στο τομέα επιβατικών αυτοκινήτων τα τρία πρώτα τρίμηνα.

Συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, η Opel έχει πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα το πρώτο ενιάμηνο σε 19 αγορές. Η εταιρία παρουσίασε άνοδο στις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές όπως Ιταλία (+20%), Ισπανία (+18%), Γαλλία (+5%), Βρετανία (+4%) και Γερμανία (+ 3%).

Η γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) της Opel ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής, τόσο το Σεπτέμβριο όσο και το πρώτο ενιάμηνο της χρονιάς. Οι ταξινομήσεις μοντέλων Opel το Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά περίπου 42% (αγορά: 7%) σε πάνω από 11.300 συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Συνολικά, οι πωλήσεις το πρώτο ενιάμηνο της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 26% περίπου στις 75.900 μονάδες συγκριτικά με πέρσι. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 4%. Και τα τρία ελαφρά επαγγελματικά οχήματα κατέγραψαν αύξηση του όγκου πωλήσεων. Το Movano +35%, το Vivaro +37% και το Combo πάνω από 11%.

Στην Ελληνική αγορά, τo Corsa ήταν Νο1 μοντέλο στις πωλήσεις προς ιδιώτες το Σεπτέμβριο. Η Opel διατηρεί τη 2η θέση στις πωλήσεις προς ιδιώτες με μερίδιο 9,2% το 9-μηνο Ιανουαρίου -Σεπτεμβρίου.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή