Παν.Πρωτάθλημα Ταχύτητας: Ο Μάκης Σαλιάρης έχασε τον αγώνα
Ήταν κάτι παραπάνω από πολυπρωταθλητής, στην ταχύτητα και τις αναβάσεις. Η αφίσα με το πρωτότυπο Chevron στα χρώματα της Marlboro δεν στόλιζε απλά τα δωμάτια εφήβων (τώρα 40 +) ήταν έμπνευση...
Δυστυχώς ο Μάκης Σαλιάρης δεν είναι πια μαζί μας. Κέρδισε το χρόνο (στις αναβάσεις) κέρδισε το φόβο (μετά από ένα δυνατό ατύχημα) κέρδισε τους αντιπάλους του στους αγώνες ταχύτητας, αλλά έχασε τον αγώνα ενάντια στον καρκίνο. Ο κόσμος των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου γίνεται φτωχότερος χάνοντας πολλά από τα σημεία αναφοράς του.
«Αυτοκίνηση». Το όνομα του θρυλικού club δήλωνε το πάθος του Μάκη Σαλιάρη για τους αγώνες ταχύτητας, στους οποίους συμμετείχε φανατικά. Ο ίδιος είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξη του: «Αγωνιζόμουν επαγγελματικά σε αγώνες από το 1969 μέχρι το 1997. Είναι ένα σπορ αρκετά ακριβό που δεν μπορείς να το χρηματοδοτείς μόνος σου. Εγώ είχα πολύ καλές επιδόσεις, γι’ αυτό και η Malboro με πλησίασε το 1977 και κλείσαμε συμβόλαιο για 13 χρόνια, μέχρι το 1990». Συναγωνιστής και φίλος του στην πίστα ήταν ο αιώνιος και μεγαλύτερος αντίπαλός του, ο Γιώργος Μοσχούς. «Το 1977 βγήκαμε συμπρωταθλητές γιατί είχαμε τους ίδιους βαθμούς. Μέχρι στιγμής δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο».
Ξεκίνησε οδηγώντας μία Alfa Romeo GTA, συμμετείχε στους αγώνες Ενιαίου τύπου με τις Alfa Romeo Alfasud, ενώ ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της F3. Μετά από 200 νίκες και 17 πανελλήνια πρωταθλήματα, ένα από τα πιο σημαντικά σημεία για τον Μάκη Σαλιάρη ήταν το σοβαρό ατύχημα που του συνέβη το 1990, όταν τρέχοντας σε αγώνες για τον ΑΝΤ1: «Το αυτοκίνητο (μονοθέσιο της F3) έπαθε βλάβη, ξέφυγε και μπήκε κάτω από τη μπαριέρα. Τα σίδερα τα έχω ακόμα μέσα στο κεφάλι».
Απτόητος, έτρεξε άλλα 7 χρόνια, και το 1997 αποχαιρέτησε για πάντα τα σιρκουί και τις αναβάσεις .