Porsche: Νέες καταγγελίες - φωτιά για τις υπηρεσίες στα συνεργεία της αντιπροσωπείας
Παρά τα δημοσιεύματα και τις καταγγελίες πελατών της εταιρείας, η Porsche εξακολουθεί να παρέχει χαμηλές υπηρεσίες προς τους πελάτες αγνοώντας τα παράπονα των οδηγών - Παρά τα δημοσιεύματα, η διοίκηση της εταιρείας στην Ελλάδα «αγρόν ηγόραζε» - Έξαλλοι οι πελάτες ετοιμάζουν επιστολές προς τη μητρική εταιρεία... Και αναφερόμαστε βεβαίως, σε μια από τιςπεριπτώσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών που έβγαλαν ένα σκασμό λεφτά στην Ελλάδα, χωρίς ωστόσο σήμερα, να παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες στους πελάτες. Καταστρατηγώντας δηλαδή το λεγόμενο value for money στις υπηρεσίες after sales services and support.
ΕΞΑΛΛΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗ... ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΑΦΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΛΗΡΩΣ
Όπως είχαμε επισημάνει και σε παλιότερο ρεπορτάζ (Διαβάστε εδώ) οι ίδιοι οι πελάτες καταγγέλουν ότι δυστυχώς το αποκαλούμενο after sales service και οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης είναι τουλάχιστον άθλια και απαράδεκτα.
Δεν τηρείται κανένας απολύτως επαγγελματισμός ούτε στα ραντεβού για τα service, ούτε στη διαδικασία επιδιόρθωσης.
Δεν υπάρχει καμία στρατηγική «Εξυπηρέτησης μετά την πώληση» (After Sales) ως διασφάλιση παροχής αξίας που είναι βασικός κανόνας στις σοβαρές επιχειρήσεις.
Και δυστυχώς όλα αυτά αφορούν μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια και παρά την οικονομική ύφεση στην Ελλάδα, έχει πουλήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα στη χώρα μας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το 2017 και σε σύγκριση με το 2016, η Porsche κατέγραψε αύξηση 800% στις πωλήσεις. Είναι προφανές ότι τα κέρδη της εταιρείας είναι αστρονομικά.
Παρόλα αυτά, οι καταγγελίες των οδηγών που αγόρασαν τα μοντέλα της εταιρείας όχι μόνο δεν σταματούν, αλλά πολλαπλασιάζονται και από την ελληνική επαρχία.
Έξαλλοι και αρκετοί πελάτες από την επαρχία
Πελάτες που έχουν αγοράσει οχήματα από τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και από την Κρήτη, έρχονται στην Αθήνα προκειμένου να εξυπηρετηθούν και δυστυχώς αντιμετωπίζουν τη σκληρή πραγματικότητα της παντελούς αδιαφορίας.
«Στου κουφού την πόρτα, πάρτη και φύγε», λέει μια λαϊκή σοφία.
Στην Porsche Hellas προτιμούν να υποβαθμίζουν το brand name μιας τόσο μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού παρά τις επισημάνσεις δεν φαίνονται διατεθειμένοι να προχωρήσουν στις απαραίτητες παρεμβάσεις προκειμένου να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες.
Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις καταγγελίες στα συνεργεία της εταιρείας δεν εργάζονται πλέον ειδικευμένοι τεχνίτες, αλλά αλλοδαποί ανειδίκευτοι εργάτες αγνώστου προελεύσεως με καθεστώς «κεφαλιάτικων».
Και μόνο αυτό το γεγονός δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα σε επίπεδο αντικατάστασης των ανταλλακτικών, ενώ οι επιχειρούμενες επισκευές είναι αμφιβόλου ποιότητας.
Δυστυχώς η κατάσταση έχει ξεφύγει σε τέτοιο επίπεδο που όπως μαθαίνουμε αρκετοί πελάτες είναι αποφασισμένοι να κινηθούν νομικά, ενώ πολλοί εξ αυτών ετοιμάζουν σχετικές επιστολές διαμαρτυρίας στη «μαμά» εταιρεία, προκειμένου τα παράπονά τους να τύχουν σοβαρής αντιμετώπισης.
Όπως μαθαίνουμε οι επιστολές των πελατών οδεύουν προς Γερμανία, στοΤσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης, όπου εκεί περιγράφεται με λεπτομέρειες η «δράση» της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Όπως αντιλαμβάνεστε η υπόθεση παίρνει άλλες διαστάσεις, αφού κάποιοι επέλεξαν με την ανεπάρκειά τους να δυσφημούν μια κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία.