Ποιες εταιρείες δώρισαν συνολικά 3,2 εκατομμύρια δολάρια;
Σε πρόσφατη δημοπρασία που διοργανώθηκε από την Barrett-Jackson στις ΗΠΑ σημειώθηκαν δύο πολύ ενδιαφέρουσες πωλήσεις.
Του Γιάννη Σκουφή
Μια νέα μόδα και τρόπο προβολής φαίνεται πως βρήκαν οι εταιρίες αυτοκινήτου με την υπογραφή του αμερικανικού μάρκετινγκ. Χαρακτηριστικά είναι τα πρόσφατα παραδείγματα δύο πολύ σημαντικών σπορ αυτοκινήτων που έκαναν την παγκόσμια πρεμιέρα τους πριν από μερικές μέρες στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Το ένα από αυτά είναι η νέα Toyota Supra που επιστρέφει στους δρόμους μετά από 17 ολόκληρα χρόνια. Η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να δώσει συλλεκτική αξία στο πρώτο αυτοκίνητο που θα βγει από το εργοστάσιο στην Αυστρία -η νέα Supra κατασκευάζεται παράλληλα με τη νέα BMW Z4, με την οποία έχουν πολλά κοινά- με αριθμό πλαισίου 2020-1.
Έτσι, το εφοδίασε με μία ειδική γκρι βαφή που δημιουργεί ένα πολύ όμορφο κοντράστ με τους κόκκινους εξωτερικούς καθρέφτες και τις μαύρες ζάντες. Ειδικά χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο κόκκινο- μαύρο εσωτερικό, ενώ δεν απουσιάζουν και άλλες ιδιαιτερότητες όπως η υπογραφή του προέδρου της εταιρείας Akio Toyoda στο κάλυμμα του κινητήρα. Η πρώτη Supra πωλήθηκε έναντι 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων.
Με την ίδια λογική πουλήθηκε και η πρώτη Shelby Mustang GT500. Πρόκειται για την ταχύτερη Mustang που έχει υπάρξει μέχρι στιγμής, με έναν V8 5.200 κυβικών και με περισσότερους από 700 ίππους. Αξιοσημείωτο είναι πως ο άνθρωπος που κατέβαλε το ποσό των 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων για να αποκτήσει την πρώτη GT500 είναι ο Craig Jackson, ο ιδιοκτήτης της Barett-Jackson, της εταιρείας δηλαδή που είχε την ευθύνη της δημοπρασίας.
Είναι αυτός ένας νέος και έξυπνος τρόπος προβολής καινούργιων μοντέλων; Ίσως να είναι και έτσι. Εμείς πάντως ευχόμαστε να βλέπουμε και στο μέλλον ανάλογες κινήσεις και δημοπρατήσεις, καθώς όλα τα έσοδα πηγαίνουν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.