Η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία παραμένει η Toyota
Πέρα από τις πωλήσεις και τα κέρδη, αυτό που μετρά είναι και η προσλαμβάνουσα αξία της εταιρείας από τους καταναλωτές.
Σε πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε η εταιρία Kantar Milward Brown, η οποία ονομάζεται BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2019, η Toyota είναι στην πρώτη θέση, διατηρώντας τον τίτλο της.
Στην πρώτη εκατοντάδα εταιριών, μόλις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες κατάφεραν να περάσουν, με την Mercedes-Benz και την BMW να ακολουθούν. Η Toyota είναι στην πρώτη θέση στα 12 από τα 14 χρόνια που γίνεται αυτή η έρευνα, ενώ τις δυο φορές που δεν ήταν στην κορυφή, βρέθηκε στην δεύτερη θέση.
Διαβάστε περισσότερα στο Carzine.gr