Μεγαλοεργολάβοι: Βάζουν διόδια ακόμα και σε τμήματα που δεν τους έχουν παραχωρηθεί

Όλα υπέρ των μεγάλων συμφερόντων και σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών

Μεγαλοεργολάβοι: Βάζουν διόδια ακόμα και σε τμήματα που δεν τους έχουν παραχωρηθεί
3'

Τη μεγάλη έρευνα για τα δημόσια έργα και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας στους μεγαλοεργολάβους συνεχίζει το Newsbomb.gr φέρνοντας στο φως στοιχεία που προκαλούν.

Την ώρα που οι πολίτες δοκιμάζονται σκληρά, η κυβέρνηση δίνει δωράκια αρκετών δισεκατομυρίων προς τους μεγαλοεργολάβους.

Σε προηγούμενο ρεπορτάζ σας είχαμε αναφέρει ότι κανείς πλέον δεν ελέγχει τους ιδιώτες. Κανείς. Όπως μας είχαν πει άλλωστε και στελέχη του υπουργείου Υποδομών, τα έσοδα των διοδίων ελέγχονται από έναν υπολογιστή, τον οποίο φυσικά έχει τοποθετήσει – ποιος άλλος – ο ίδιος ο ιδιώτης. Από την πλευρά του ελληνικού κράτους δεν ελέγχει κανείς ΤΙΠΟΤΑ! Ειδικά μετά την κατάργηση του ΤΕΟ (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας) δεν υπάρχει καμία απολύτως υπηρεσία για να ελέγξει τα έσοδα από τα διόδια, μερίδιο των οποίων πηγαίνει και στο κράτος. Με απλά λόγια: Όσα θέλουν δίνουν!

Το χειρότερο όμως είναι όμως πως κανείς πλέον δεν ελέγχει και τη δράση τους. Και δεν μιλάμε για σύνθετα πράγματα, αλλά για τα βασικά. Όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση σταθμών διοδίων. Οι ιδιώτες με περίσσιο θάρρος (ποιος τους το έδωσε;) και θράσος τοποθετούν διόδια ακόμα και σε σημεία που δεν τους έχουν παραχωρηθεί.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο σταθμός διοδίων στην Αγία Τριάδα Φθιώτιδας. Η σύμβαση παραχώρησης του δημοσίου με την εταιρεία “Νέα Οδό” αναφέρει ξεκάθαρα πως το έργο περιλαμβάνει το τμήμα από τη Μεταμόρφωση Αττικής μέχρι τη Σκάρφεια Φθιώτιδας. Η συνολική απόσταση 178 χλμ.

Ο παραχωρησιούχος ωστόσο, παρανόμως, αποφάσισε και τοποθέτησε διόδια στην Αγία Τριάδα (186 χλμ η συνολική απόσταση) και σε σημείο το οποίο δεν είχε παραχωρηθεί.

Άρα, πώς ο μεγαλοεργολάβος τοποθέτησε στο συγκεκριμένο σημείο τα διόδια; Ποιος υπέγραψε από το υπουργείο Υποδομών και δόθηκε άδεια στον ιδιώτη να τοποθετήσει διόδια σε σημείο εκτός του έργου παραχώρησης;

Παράλληλα, ο ιδιώτης τοποθέτησε διόδια και στην είσοδο και έξοδο του Μπράλου αλλά και στον κόμβο του Μώλου. Σημεία τα οποία επίσης είναι εκτός της σύμβασης παραχώρησης.

Για την Φθιώτιδα και την περιοχή της Κεντρικής Ελλάδας επετεύχθη το αδιανόητο. Και με χρήματα του Δημοσίου να κατασκευαστούν τα αναβαλλόμενα τμήματα του Ε-65 και τα διόδια της Αγίας Τριάδας να συνεχίσουν να λειτουργούν και να εισπράττουν τα διόδια αποκλειστικά οι παραχωρησιούχοι και οι Τράπεζες χωρίς το δημόσιο να εισπράττει όπως προέβλεπε η προηγούμενη σύμβαση παραχώρησης.

Καμιά λύση, άμεση και ουσιαστική πέραν των ευχολογίων για την κατασκευή του εναλλακτικού παράπλευρου οδικού δικτύου που θα έλυνε τουλάχιστον τα προβλήματα μετακίνησης των μόνιμων κατοίκων της Φθιώτιδας.

Όλα υπέρ των μεγάλων συμφερόντων, σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών – χρηστών. Διπλά και τριπλά χαράτσια εις υγείαν του ελληνικού λαού!

Διαβάστε εδώ την απάντηση της εταιρείας Νέα Οδός

Διαβάστε επίσης:

Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών: Μετά από 7 χρόνια παρέδωσαν μόλις 7 χλμ δρόμου

Όλη η αλήθεια για το δρόμο «καρμανιόλα» Κορίνθου – Πατρών

Τεχνικό Επιμελητήριο: Ζητά άμεσο διάλογο για τα δημόσια έργα

Αυτοκινητόδρομοι του δημοσίου… κέρδη εκατομμυρίων για τους μεγαλοεργολάβους

Αυτοί είναι οι μεγαλοεργολάβοι που εκμεταλλεύονται την περιουσία του κράτους!

Περιφερειακός Βόλου: Ένα δημόσιο έργο που κανείς δεν παραλαμβάνει

Ολυμπία Οδός: Κέρδη – μαμούθ με τα λεφτά των Ελλήνων πολιτών;

Success story στο Μελίσσι Κορινθίας!

Όλα «φορτωμένα» στην... πλάτη των Ελλήνων

Ο «παραλογισμός» των διοδίων για δρόμους… φαντάσματα!

Πόσο κοστίζει ένα… χιλιόμετρο εθνικής οδού;

Φάκελος «δημόσια» έργα: Έρχονται αποκαλύψεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή